Právě je pát lis 01, 2024 6:39 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ray Transp len pre jednu vrstvu
PříspěvekNapsal: stř led 24, 2007 4:21 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Mam takyto problem. Mam flasu v jednej vrstve a objekt v druhej.ked rendrujem kakzdu zvlast, tak render time je okolo 1 - 2 min. Ale ked ich dam naraz tak sa to vysplha az na pol hodinu, co je pre animaciu okolo 2 minut (zatial) neunosne.
Chcel by som sa spytat ako vypnem aby Ray Transp zohladnoval len jednu vrstvu? Ide to vobec?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 24, 2007 6:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Pokud se za flaskou neco hybe (nebo se hybe flaska) a chces aby to lamalo svetlo, tak je jasne ze potrebujes raytracing a bude to trvat dlouho, pokud ne, tak si flasku muzes predrendrovat a namapovat ju na plane, tam bude asi ale problem s odleskama...
Mozna by tenhle problem sel vyresit nejakym zpusobem pres kompozitor (ze bys kazdou vrstvu vyrenderoval zvlast a spojil je v kompozitoru), ale je to jenom napad, nemam s tim zkusenosti a nevim jestli vubec neco takoveho blender podporuje pri tvorbe animace.
(Na tohle tema jsem prave dneska neco nekde cetl, ale uz si nejsem jisty kde, takze uz to tu mozna na foru nekde bylo).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 24, 2007 6:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
To s tou plane je asi nepouzitelne, ale ted jsem se dival na ten kompozitor a animace to podporuje, takze tohle je imho nejsnadnejsi reseni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 24, 2007 7:04 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
jo přes ten kompozitor to teoreticky jde si hodit dvě scenes v jednom blenderu jedna s ray druhá bez a pak ty rozdílné render layery splácat dohromady, ale jenom čistě teoreticky to jde... co jsem posledně takhle zkoušel spojit interní a yaf tak to bugovalo ale možnost to je.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 27, 2007 10:54 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Takze kompozitor s tym nic nespravy. :(
Asi to spravym v yafray, tam mi to zrendrovalo spolu za 2.5 min :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz