Právě je pát lis 01, 2024 4:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: halo material za sklem
PříspěvekNapsal: ned led 21, 2007 1:21 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
Nejde mi halo material za sklem, cim to je? když ho soupnu před sklo tak je vidět....a když ho dam za sklo tek videt neni, de s tim neco udelat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 21, 2007 3:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
tak to jsem neslysel
nebo mas na mysli, ze ti neprochazi halo skrz sklo? (halo neprojde pres zadny face). kdysi jsem potreboval aby halo prochazelo pres plane co mel alfa texture a to neslo.

no a jestli mas na mysli neco jineho tak lepe asi postnout .blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 21, 2007 10:04 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
Prostě mam desku skla, za ní světlo před ní světlo....za tim sklem neni halo vidět a když ho dam před něj tak je vidět, z čehož usuzuju že halo neni vidět za sklem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 21, 2007 11:00 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
To je problem renderu, raytracer nedokaze pracovat z halom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 22, 2007 5:40 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
to vim, ale interní s nim pracuje a já to dělam internim, jenom se zaplym rayem, to by mělo jít ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 22, 2007 6:57 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Aidam píše:
to vim, ale interní s nim pracuje a já to dělam internim, jenom se zaplym rayem, to by mělo jít ne?

Nepouzivas naahodou raytracove materialy? :wink:
Tlacidlo Ray Transp v nastaveniach materialov.

Halo vidis len ak mas prechod svetla rieseny cez ZTransp, ktory nepouziva raytacer.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 23, 2007 5:08 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
Slange: hmm, dobře, chápu to, mam sklo jako od výtahu (konstrukce je skleněná), jak teda dosáhnu něčeho jako je halo? celkem by se mi to tam hodilo - scéna v noci, ulice, dvě lampy, prosklenej vejtah, z každejch dveří co dou do vejtahu z baráku de z vokýnka světlo, na to sem chtěl to halo.....čim se dá docílit podobnej efekt?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 23, 2007 5:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Niektoré veci sa dajú robiť len tak, že sa narenderuje povedzme lampa v internale do obrázku a ten sa použije ako textúra.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 23, 2007 7:41 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
pedu píše:
Niektoré veci sa dajú robiť len tak, že sa narenderuje povedzme lampa v internale do obrázku a ten sa použije ako textúra.


Myslim, ze by sa to dalo este o trochu jednoduchsie.
Samotny halo efekt urobit ako texturu.
Ak chces halo okolo lampy, tak si vytvor objekt ( napr. circle ) a vloz ho pred lampu. V materialoch mu vytvor obycajny shadeless material z aplhou a texturou blend-sphere. Ak sa s materialovymi nastavaniami trochu pohras, urcite dostanes zaujimavy vysledok.
:wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 23, 2007 11:26 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
A co vložit to sklo do jinýho layeru,u světla zapnout layer v paletce lamp a pak už to jen vyrenderovat s oběma zaplejma layerama...pak by ti to mělo fungovat jak si chtěl...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 24, 2007 12:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
pedu píše:
Niektoré veci sa dajú robiť len tak, že sa narenderuje povedzme lampa v internale do obrázku a ten sa použije ako textúra.


Inak - technika s obrázkom na plane je niekedy dobrá aj na urýchlenie.
Mal som napríklad dva veľké sklenené meshe (plus niekoľko ZTranspových). Render trval cca. hodinu. Keď som jeden vyrenderoval zvlášť a strčil ho ako plane so ZTransp, render sa mi skrátil na 6 minút! Pri štvrť tisícke framov je to dosť podstatná vec...
Navyše to bolo krajšie, lebo dve zložité sklá s disperziou pri sebe robia nepekné pásy.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz