Právě je sob lis 30, 2024 2:08 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hodně Velká mapa
PříspěvekNapsal: čtv říj 26, 2006 8:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Přečetl sem si o té strategii, a začal sem se bát o můj sen GTA, nebo Mafie :D Mysite, že když udělám obrovskou mapu (třeba město, přírodu a horskou veničku) a u hodně baráků interiéry, dveře, který pudou rozbít otevřít a zavřít, že se mi to taky bude Hoooooodně sekat? :? To by byla smůla, ale snad to pude, když dám menší dohlednost, a bude se renderovat třeba jen 10 tisíc vertexů v jednom momentu 8) ...
A s tím bych se chtěl zeptat, jestli když tu mapu budu chtět použít ve více scénách, jestli ju budu muset třeba 15X zkopírovat, a tím pádem uložit :? , nebo jestli de ten jeden oběkt používat ve více scénách ten samej... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hodně Velká mapa
PříspěvekNapsal: pát říj 27, 2006 11:06 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
no tak to by ti zcela jiste neslo zrovna moc plynule,podle mne scena nad 20 000 vertexu v ge nema smysl,protoze samo o sobe by to slo,ale k tomu kdyz se budou pocitat vsechny scripty a tak tak to proste nepude(spis se priklanim k maximu okolo 8 000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 27, 2006 12:22 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 30, 2005 8:38 pm
Příspěvky: 401
Bydliště: Rakovník
zkus rozdÄ›lit to mÄ›sto do více Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 27, 2006 2:53 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
No ja co mam skusenosti tak to ide, pretoze sa pocita skutocne len to co je videt, problem je v tom, ze taka mapa sa na zaciatku hry dlho nacitava, tak by to mozno chcelo nejaky skript na postupne vkladanie objektov z ineho suboru (z vrstvy to myslim nestaci). Inak objekt sa da pozit vo viac scenach ten isty.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz