Právě je stř lis 27, 2024 10:47 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Replace
PříspěvekNapsal: úte zář 19, 2006 7:08 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Caute vseci,
delam hru a mam tam panacka ktery se pri stisknuti CTRL zmeni na jineho panacka (replace to mesh) v panacka rotujiciho. Nastavil jsem pres Touch (i colision) ze kdzy rotujici panacek narazi do nepratele, nepratel odleti. Jenze kdyz do neho narazi ,tak se nic nestane. (skousel jsem prepnoutmaterial na property ale ani jedno nefacha)
Nevite jak to udelat aby to fungovalo? :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 21, 2006 1:10 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Tak teraz si nie som isty, ale zalezi na ktorom objekte mas nastaveny ten touch senzor? ak na tom rotujucom tak to zmen na toho povodneho, pretoze aktuator raplace mesh, zmeni iba mesh z toho objektu a nie objekt.
PS: alebo naopak:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 21, 2006 1:32 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
No sensor touch jsem dal tomu protivnikovy :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2006 11:09 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Zkus místo tuch použít collision, mužná se mnou nebudete souhlasit, ale já mám s touchem děsivý zkutečnosti, collision je zpolehlivější, a navíc touch mysim nereaguje u dvou oběktů se zaplim dinamic...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2006 2:06 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Pokud jsi dobre cetl zjistis ze jsem napsal ze jsem pouzil i colision ů)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2006 2:51 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Však já sem to myslel všeobecně, třeba u stříleček, simulátorů, prostě v celým blenderu, přece tohle téma nečteš jen ty?! A co, už si to vyřešil? V čem to bylo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 23, 2006 8:12 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
jeste jsem to nevyresil :( skousel jsem snad vsechno ale furt to nejde grrrr! Do kose s blenderem. :mad: :angry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2006 1:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
No a co ti to dělá blbě? Je to jednoduchý ne? Prostě když zmáčkneš ten button na útok, tak se premístí mesh na kopajícího, a když se dá ten button a ten protivník se srazí s property JA (nebo jinak, pojmenuj jak chceš) tak odletí, nevim jak to máš udělaný, asi se ti přehraje ipo. Jo a určitě bychsi to vyzkoušel jedno po druhym, jako třeba dát sensor always a vyzkoušet si, jestli se to vůbec přemístí, jedtli ten vůl odleti atd :wink: jo a pak bys mněl dat, aby se po vymáčknutí buttonu zase vrátila ta normální mesh :)
A blender není špatnej, sežen zadarmo něco podobnýho a pak mrč :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2006 5:42 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Ehm. Zase takova lama nejsem :roll: abych neskusiol zmenit sensory napsat property atd. :)
p.s.: Kdyby to bylo jednoduchy tka to sem nedavam a nepatlam se s tim buhvijak dlouho ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2006 5:56 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Aha, no tak skus este sensor near. Pokial sa ti ten panak moc rychlo toci, nemusi touch ani collision fungovat, tiez sa mi to stalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 26, 2006 5:46 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
No near nemuzu otestovat protoze vzdycky kdyz pouziju near a zapnu hru, tak jak zmacknu ESC pro vypnuti hry tak spadne celej blender! Message taky nefunguje. Ja uz fakt newim jak by to mohlo jit. :cry:
ps:(toceni je pres IPO)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz