Právě je pát lis 01, 2024 2:22 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zobrazenie textur s alfou v 3D okne
PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2006 12:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Dajú sa v 3D okne správne zobraziť aj textury s alfa kanálom?
(tá čierna časť by mala byť priesvitná)


Přílohy:
snp.jpg
snp.jpg [ 14.15 KiB | Zobrazeno 680 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2006 4:56 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vo Face mode zapni v edit buttons alpha. staci len na tych face-och kde to je priesvitne. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2006 6:14 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Thx! :)

A nedá sa ešte náhodou nejako nastaviť aby sa za polygonom s alfamapou zobrazovali aj ostatné polygony? Proste aby to nepresvitalo. :D


Přílohy:
snp.jpg
snp.jpg [ 16.98 KiB | Zobrazeno 655 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2006 6:29 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Zapni tam este "twoside" na vsetkych face-och.....malo by to problem vyriest....ale ako pozeram, tak mi to akosi nerobi na vsetkych rovnako a niektore su aj tak priesvitne....mmmm....zeby bug?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 25, 2006 12:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Hmm, nie to nepomôže, ved normály tých facov ktoré sa nevykreslujú smerujú k pozorovatelovi.

Na obrázku co som vyssie priložil, sa časť facu (ako aj dalsie facy) ktora sa nachadza za iným facom s alfamapou nevykresluje. A práve to chcem zmeniť... :)

(Ale ako pozerám do buttons window asi sa to nedá. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 22, 2006 4:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Yellowzelo píše:
Hmm, nie to nepomôže, ved normály tých facov ktoré sa nevykreslujú smerujú k pozorovatelovi.

Na obrázku co som vyssie priložil, sa časť facu (ako aj dalsie facy) ktora sa nachadza za iným facom s alfamapou nevykresluje. A práve to chcem zmeniť... :)

(Ale ako pozerám do buttons window asi sa to nedá. :roll:


Pro správné vykreslování je potřeba průhledné polygony seřadit kvůli z-bufferu, ale to asi Blender v editačních oknech nedělá. V OpenGL by to řešil v tomto případě Alfa test, což je něco trochu jiného a zase nevím, co na to Blender. :?:
frca


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 22, 2006 4:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Zkus pozapinat x-ray: Object (F7) > Draw > X-ray
Edit: moc sem to netestoval ale zda se ze nekdy to pomaha...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 25, 2006 10:11 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
mám jiný problém - ale možná to nějak souvisí:

..chci se podivat na muj model v 3D okne a chci ho videt otexturovany - nÄ›které objekty texturu zobrazí, ale zrovna trup ne a je celý Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 26, 2006 1:30 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Obratit normaly? Zkus to!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 26, 2006 1:59 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
nen, normly byly ok...už jsem dostal radu - byla chyba ve vertex colors...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2006 10:10 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
frca píše:
Pro správné vykreslování je potřeba průhledné polygony seřadit kvůli z-bufferu, ale to asi Blender v editačních oknech nedělá. V OpenGL by to řešil v tomto případě Alfa test, což je něco trochu jiného a zase nevím, co na to Blender. :?:
frca


Myslim že som našiel odpoved, pomaha hotkey Ctrl+F (v objektovom mode).
Niekedy pomaha aj vyselektovanie objektu s alfa texturou...

btw: sry za obnovenie stareho vlakna


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz