Právě je ned lis 24, 2024 9:03 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 226 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 12, 2006 8:20 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Ine objekty?. jj, nejake tie vozidla, vozy, skali(skor take mensie), polovnicki posed, vlak, most, strom,... objektou by bolo dost. Prakticki vsetko co sa vyskitovalo v tej dobe.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 12, 2006 11:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
zgerbiak píše:
Ine objekty?. jj, nejake tie vozidla, vozy, skali(skor take mensie), polovnicki posed, vlak, most, strom,... objektou by bolo dost. Prakticki vsetko co sa vyskitovalo v tej dobe.


skusim vam neco udelat, btw nemam skusenost s gameblenderem... staci kdyz to udelam v normalnim blenderu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 12, 2006 11:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Tak tu dávám novou várku domů, zatím jen screeny, blendy pošlu, až budou potřeba. Takže u textur je všude stejná velikost (256x256), jinak počet vertexů je 10, 10, 8(Dávám sem jen pro úplnost :) )

BTW:srry za tu stodolu, vím, velká textura, ale to bylo v době, kdy jsem jeste neměl editor, bylo to jediné, co sem našel, udělám novou,...

BTW2:To Zealot>>Texturovat pomocí jedné textury bych tě mohl naučit, teda ne že bych to moc uměl, ale cosi jo...kdybys měl zájem... samozřejmě ...kdyby ses pustil do traktoru nebo něčeho podobného, tak počítej s málo poly, stejně toho moc ze vzduchu neuvidíš(já vim, že to odemne sedí, ale, no...)

BTW3:To Bajzik>>Čím bys chtěl začít?Pomoc vítána...

A ty screeny:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Kdybyste měli nějaké připomínky, pište, upravím,...


Toť vše :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 12, 2006 11:42 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
tak zase nějáké info z vývoje.
je udělaná AI má ještě hodně chyb ale už mám co dělat aby mě nesestřelil :D
Vím že není jeÅ¡tÄ› hotová ani základní hra ale já si vytrvoÅ™il na testování takovej mod "sopwith camel versus Albatros D " he asi jsem moc Ä


Přílohy:
Poznámka: HADRA AIR
AI.jpg
AI.jpg [ 20.66 KiB | Zobrazeno 4920 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 10:20 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
[quote="Racek"].

BTW2:To Zealot>>Texturovat pomocí jedné textury bych tě mohl naučit, teda ne že bych to moc uměl, ale cosi jo...kdybys měl zájem... samozřejmě ...kdyby ses pustil do traktoru nebo něčeho podobného, tak počítej s málo poly, stejně toho moc ze vzduchu neuvidíš(já vim, že to odemne sedí, ale, no...)
/quote]

No s malo poly pocitam to je jasne :) a s tim texturovanim by mi to hodne pomohlo :) mas ICQ nebo neco takove? :) pls, thx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 2:09 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
to Zealot>>ICQ mám, přezdívka je racek , číslo je 323-755-179...kdyžtak napiš...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 3:08 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Udelal jsem posed a most poslu za chvili

P:S.: Zitra (patek 14.7) jdu na dovolenou takze nebudu robit zadne ovjekty.


Přílohy:
posed.JPG
posed.JPG [ 21.1 KiB | Zobrazeno 5358 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 3:09 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
Udelal sem takovou lowpoly tovarnu, a tedka uz mam v hlave dalsi napad tak du pokracovat, za chvili mi racek pomuze s texturami a pak to sem dam :))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 4:41 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Takze posledni objekty pred moji dovolenou.


Přílohy:
Poznámka: Muze se to pouzit zatim jenom do Metal Air.
objekty.rar [780.42 KiB]
213 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 5:07 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
Tak tady je tovarna, nebijte me :( ... moje prvni texturovani pres UV a moje prvni vlastni textura :oops: :lol: je to dost lowpoly, ma to 44vert a 31face myslim


Přílohy:
Poznámka: :-))
factory.jpg
factory.jpg [ 24.33 KiB | Zobrazeno 5339 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 6:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 30, 2005 8:38 pm
Příspěvky: 401
Bydliště: Rakovník
moc good ale jen je lepí to ukázat v game enginu !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 7:16 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Objekty su good. K tym texturam, zisli by sa vytienaovat, napriklad pod strechu, na spodu trochu tmavsie ako zvysok, okolo okien a dveri. ;)..ale inak good.
Tovarna dobra.
Posed tiez. nema moc velku texturu? myslim ze na taku malu vec by6 bolo zbytocne davat nieco vecsie ako 128x128
Ktym vyhorenym texturam. mohli by byt este tmavsie a okna a dvere uplne cierne, mozno nejake zbytki dveri a okien. od okien a dveti na hor tmavsie, ako keby z nich slahal ohen a necha tam sadze.

Ja som spravil tiez AI, este nieje kompletna,ale to je otazka par hodin, mozno menej. Uvidime ktora sa hodi viac.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 7:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
K te AI, co udelat jednu lehci a druhou slozitejsi, a pak k vyberu mise dat obtiznost normalni - tezka :) nebo tak nejak, chapete


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 8:04 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Potom by ale boli 2 rozne :/..sice to nieje zly napad... ale obtiaznost sa da zmenit aj inak:
rychlejsia kadencia, rychlost lietadla, otacania, manever ked to do neho sijes. atak rozne :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2006 8:08 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
Jj taky by se dalo :lol:
btw, s tim zastinovanim textur... staci kdyz jenom upravim texturu, a pak v blenderu ju jenom nactu misto stare? jako ze to nebudu muset znova mapovat...? nebo to musim znova namapovat?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 226 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz