Právě je pát lis 01, 2024 12:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Boolean funkce
PříspěvekNapsal: pon čer 26, 2006 9:19 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
Zkousel sem to z jednoho tutorialu(na strankach Grafika.cz) protoze by se mi to docela hodilo a vubec nevim jak to udelat a kde to hledat...Nemohl by jste mi nekdo prosim poradit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 27, 2006 6:23 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
V Object móde si treba označiť jeden Mesh s RMB, potom Shift+RMB označiť druhý (pri boolean rozdiely záleží na poradí). Potom len treba stlačiť W a vybrať si funkciu.

Na prvý pohľad sa zdá, že sa nič nestalo, pretože ostali aj pôvodné meshe, aj výsledok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 27, 2006 2:30 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
Ja proste nevim jak na to.. :( Potrebuju aby mi z toho vyslo neco takoviho a porad ne a ne :?


Přílohy:
Bez názvu 1.JPG
Bez názvu 1.JPG [ 12.08 KiB | Zobrazeno 788 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 27, 2006 5:10 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
...na booleans se vykašli, pokud potřebuješ čistý mesh ... výsledek i přes určitý pokrok stále za moc nestojí .....ruční práce dává lepší výsledky .... maximálně se dají použít křivky z místa průniku po ručním začištění, ale to není o moc málo pracnější, než to udělat rovnou manuálně .... :(

jinak k výsledku jako na obrázku se musíš dobrat vhodnou kombinací původních a nově vzniklých objektů ...experimentuj, tak se to nejlíp naučíš ... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 28, 2006 6:54 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Boolean je naozaj implementovaný zle. Pokiaľ to má vyzerať ako tak, musia byť hrany meshov zarovnané a aj tak to občas vytvorí úplné šialenstvo (po difference obsahuje výsledný objekt aj plochy, ktoré prvý mesh nemal).

Vraj je lepší megabool skript. Skúšal som ho iba raz a padol mi, ale možno budeš mať viac šťastia.


Přílohy:
megabool_r12.zip [16.95 KiB]
63 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 28, 2006 11:29 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
Zkousel sem ten MegaBool ale nevim jak z tim pracovat.Mam neco nastavit?Dela mi to tohle:


Přílohy:
dfg.JPG
dfg.JPG [ 13.77 KiB | Zobrazeno 745 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 6:30 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
A čo je na tej konzole? (Čierne okienko, čo sa otvára spolu s Blenderom)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 7:49 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Skúšal som to. Zdá sa, že megabool je písaný pre staršiu verziu pythonu...

Inak - stiahol som ho odtiaľto:

http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... evelopment


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 8:55 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Ku samotnému blenderu ešte jedna rada – keď sa robí boolean, mesh treba čo najviac zmenšiť – v tomto prípade väčší valec. Inak to môže urobiť nepredvídateľnú vec. Napríklad difference namiesto unionu, alebo čosi ešte horšie.

Prikladám obrázok, keď som valec zmenšil.


Přílohy:
bool.png
bool.png [ 18.05 KiB | Zobrazeno 701 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 8:58 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Ešte som zabudol popis:

A: Intersect, keď bol zvislý valec vysoký.
B: To isté po S Z - zmenšení valca.
C: Difference so zmenšeným valcom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 29, 2006 10:33 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
hele tak moc dekuju za ochotu.Uz jsem to docela pochopil :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz