Právě je úte lis 26, 2024 5:49 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: KÅ™ivky
PříspěvekNapsal: stř kvě 03, 2006 11:18 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 29, 2006 2:00 am
Příspěvky: 50
ÄŒaute


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 7:27 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
blender zrovna není moc k modelování přes křivky, ale tvarovat je jde ... popiš přeněji, co ti nejde a pak se dá poradit...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 12:14 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 29, 2006 2:00 am
Příspěvky: 50
No jde mi o to, že napÅ™. v 3D Studiu (Photoshopu, Corelu a jiných 2D nebo 3D programech, keteré pracují s kÅ™ivkami) se tvar kÅ™ivky kreslí tak, že myší táhnete požadovanou siluetu a tam kde chcete mít bod zmáÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 1:27 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Prepni sa do Edit módu, vyber si jeden krajný bod krivky, drž Ctrl a tam, kde chceš mať ďalší bod, stlač LBM. Opakovane tak nakreslíš celú krivku. Akurát u bezierovej krivky to má nevýhodu, že orientácia nového bodu sa kopíruje z predošlého.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 1:50 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
...ještě doplním, že pokud chceš křivku pak uzavřít, tak stiskneš C a oba koncové body se spojí... :)

a ještě ... pokud pak budeš křivku převádět na mesh, tak v editačním režimu v paletce Curve tools můžeš úpravou parametrů ovlivnit kvalitu ( hrbatost) křivky po převodu, ale ono se ti to těmi parametry ovlivní i bez převodu...

... a po stisknutí tlačítka 3D můžeš křivku tvarovat ve všech osách ...


Naposledy upravil AD dne čtv kvě 04, 2006 2:05 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 1:50 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 03, 2006 4:12 pm
Příspěvky: 50
tiez som navyknuty z inych soft na iny sposob vytvarania kriviek
mozno ti pomoze aj tato diskusia: http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2763
je to sice o polygonoch ale princip je asi podobny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 3:36 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 29, 2006 2:00 am
Příspěvky: 50
jo diky, to mi celkme pomohlo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz