Právě je úte lis 26, 2024 5:39 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 13, 2006 12:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
musis pouzit raytracovane stiny v u materialu nastavit v shaders TraShado


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 13, 2006 12:31 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
6xx píše:
musis pouzit raytracovane stiny v u materialu nastavit v shaders TraShado

Doplneni - To TraShad musis nastavit u materialu, na kterem chces mit ten stin, ne na tom, co ho vrha :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 13, 2006 7:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
Yafray to bohuzel neumi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 13, 2006 7:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
Matajon píše:
Yafray to bohuzel neumi


yafray to samozrejme umi, ale není to implementovany do rozhrani blenderu

cože je ve vysledku to same


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz