Právě je sob lis 30, 2024 3:12 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: modelovaci tecniky
PříspěvekNapsal: pát bře 31, 2006 10:15 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
zdravim..mam takovy dotaz..mohu mitr rekneme 4 sloupy a posunout je od sebe vzajemne zavilse na stredu..neco jako ze bych udelal kruznici na ktere by ty sloupy lezeli a ja bych zvetsil polomer kruznice?
dekuji :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 31, 2006 11:13 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 01, 2004 4:45 pm
Příspěvky: 225
Bydliště: Příbram
pokud sem dobře pochopil otázku, můžeš zkusit DupliVerts popis je např. na http://www.grafika.cz/art/3d/blender_remdih.html
pokud je jiný postup, rád se poučím :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 31, 2006 7:02 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 03, 2006 4:12 pm
Příspěvky: 50
http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... DupliVerts


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 01, 2006 12:59 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 31, 2005 6:53 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prostějovsko
podle toho, jak sem to pochopil já :roll: : vyber všechny sloupy dej scale a máš to :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 01, 2006 1:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
ded_obed píše:
podle toho, jak sem to pochopil já :roll: : vyber všechny sloupy dej scale a máš to :wink:

prave ze takhle to asi nepude, protoze ty sloupy by se ti pri tom i zvetsily ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 01, 2006 7:11 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
umisti je na kruznici, nebo nejakej patvar dle tve potreby a ten zvets.
(parent to vertex) s krivkou je to slozitejsi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 02, 2006 8:57 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
diky vsem..ja se na to kouknu..:)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz