Právě je pát lis 01, 2024 12:37 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 20, 2006 3:32 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Ahoj, řesení na tvou otázku nalezneš tady http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2502 :)

Čím to že tam není vidět stín, buďto nemáš aktivované raytransp, ale ztransp. A dále na předmětu, který má přijímat stín je nutné aktivovat fci. TraSha u nastavení materiálu, nutností je použít raytracingové světla a aktivovat raytracing v render buttons F10.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 22, 2006 5:02 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Mohla by to dělat komprese do jpegu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 22, 2006 8:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
Neni to odlesk ? Zkus zmensit spectacularitu na 0


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 22, 2006 9:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
rozenek píše:
To už mě taky napadlo, ale nepomohl an převod do tiff ani tga. A navíc co je a co není vidět je přece definováno alpha mapou.


Prevod? Mozna si se spatne vyjadril, pokud prevedes vyrenderovanej jpeg do jineho, tak to bude stejne.... takze renderovat primo do jineho formatu, mozna si to skousel nevim, protoze mi neni jasne jak si myslel sluvko prevest :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 22, 2006 11:35 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Tohleto dělá specularita, jak už psal Matajon, ne komprese- nulová specularita může být řešením. Pokud nějakou specularitu potřebuješ použít na viditelné ploše, musíš ji také "ořezat" tou alfamapou, co jsi použil na definici průhledné plochy, tzn. zkus u ní zapnout kromě Alpha parametru v Map To také pamater Spec.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz