Právě je úte lis 26, 2024 5:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pár dotazů k modelingu
PříspěvekNapsal: pát úno 17, 2006 9:48 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
Mám takovou otázku, kterou bych docela rád věděl! třeba na co se používají funkce na obrázku, nějak sem mezi nimi nepoznal rozdíl!! je to nekde popsané? nebo mi pls vysvetlete na co to je. :wink:
díky


Přílohy:
Poznámka: tak tohle myslím!
Pivot.JPG
Pivot.JPG [ 9.96 KiB | Zobrazeno 1596 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pár dotazů k modelingu
PříspěvekNapsal: pát úno 17, 2006 10:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Trubitak píše:
Mám takovou otázku, kterou bych docela rád věděl! třeba na co se používají funkce na obrázku, nějak sem mezi nimi nepoznal rozdíl!! je to nekde popsané? nebo mi pls vysvetlete na co to je. :wink:
díky

Toto urcuje vstazny bod k rotaci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 17, 2006 10:35 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
Ok, moc díky, asi to zaÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 17, 2006 10:50 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Jenom doplním, že to určuje nejen vztažný bod (tzv. pivot) nejenom k rotaci, ale i ke změně velikosti :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2006 6:15 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
ještě jeden dotaz: jde v blenderu modelovat nejak tak, jak je na tom malém videu???
má jenom 170 kb! http://trubit.borec.cz/modeling.zip
pls kouknete se a řekněte mi to! :wink: díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2006 6:27 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Trubitak:přesně daná technika co je na videu v Blenderu momentálně není. Nebo o ní určitě nevím. Co je to za free aplikaci? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2006 7:02 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
ne tak to opravdu nemá ...ono to funguje pokud děláš jen s trojúhelníkovými facy, ale se čtvercovými by to byl celkem problém...proto se asi ta vychytávka dodnes v blenderu nevyskytuje...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 19, 2006 3:23 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
fuj, ta technika sa mi moc vychytana nezda, a nepaci:-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 19, 2006 2:13 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Na podobny veci pouzivam Ctrl-LMB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 19, 2006 2:40 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
no, to používám taky, to je jasný, ale to ti nebude přichytávat ty body ke druhým...já nevím možná to modelování je blbý, ale mě se to zdálůo na tom videu docela dobrý...aji bych si dovolil říct že hodně dobrý...
Jo a je to v programu ZModeller nebo tak nějak, teřba modely do RBR se v tom dělaj! Ale jestli je free to fakt nevím, já sem totiž zastánce jenom free, takže nemám ani photoshop, jedine snad maxko, ale to používám jenom na přeměření modelů při inportu :!:
:wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 19, 2006 5:09 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Zmodeler je free, ale hodne dlouho nevznikaly nove verze, myslim ze by ale mela vyjit rovnou verze 2

EDIT: tak uz vysel: http://www.zmodeler2.com/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 19, 2006 5:58 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
tak díky za informaci, aspon si ho stáznu at vím o co jde! ale myslím že dám přednsot blenderu :wink:
díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 19, 2006 7:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Trubitak píše:
tak díky za informaci, aspon si ho stáznu at vím o co jde! ale myslím že dám přednsot blenderu :wink:
díky

Rozhodne jsou nesrovnatelne, minimalne 1.7 byla dost hruza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 18, 2006 6:40 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
dotaz:

dají se nějak zarovnávat vertexy? mám dvě lajny nad sebou a na nich vertexy - umím nějak zarovnat ty vertexy, aby ležely svisle?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 18, 2006 6:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
HaniSS(cz) píše:
dotaz:

dají se nějak zarovnávat vertexy? mám dvě lajny nad sebou a na nich vertexy - umím nějak zarovnat ty vertexy, aby ležely svisle?

Zkusil bych funkci hledat - je tady toho spoustu, treba - http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2392&highlight=srovnani+vertexu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz