Právě je úte říj 01, 2024 1:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 17, 2006 3:10 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 18, 2005 8:54 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Brno/Pelhřimov
na zrcadlení je lepší použít raymirroring - v nastavení materiálu v záložce Mirror Transp zapni Ray mirror a posuvníkem RayMir nastav sílu odrazu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zrcadlové odrazy
PříspěvekNapsal: pát úno 17, 2006 3:14 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 05, 2005 8:51 pm
Příspěvky: 26
Bydliště: UniÄ
[quote="Zlatovous"]1) Nevím, jak udÄ›lat Å¡achovnicovou podlahu. Stáhl jsem si přísluÅ¡nou texturu ale mám tam jen 4 velké Ä


Naposledy upravil drat dne pát úno 17, 2006 3:16 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 17, 2006 3:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
cpt.Hollister píše:
na zrcadlení je lepší použít raymirroring - v nastavení materiálu v záložce Mirror Transp zapni Ray mirror a posuvníkem RayMir nastav sílu odrazu


a jeste v Render buttons zasktrnout Ray ;)

Zlatovous píše:
1) Nevím, jak udělat šachovnicovou podlahu. Stáhl jsem si příslušnou texturu ale mám tam jen 4 velké čtverce, namísto spousty malých čtverečků.


v nastaveni textury mas 2 parametry (X-Repeat, Y-Repeat), kterymi nastavujes opakovani textury ;)

//edit: drat me predbehl :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 17, 2006 4:05 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
cpt.Hollister píše:
na zrcadlení je lepší použít raymirroring - v nastavení materiálu v záložce Mirror Transp zapni Ray mirror a posuvníkem RayMir nastav sílu odrazu


Lepší snad, snadnější určitě, ale umět používat env. mapy se pořád vyplatí- uložíš si je jako bitmapu a můžeš je upravovat v externím editoru , v animaci v mnoha případech jí stačí spočítat jednou a použít pro všechny framy (narozdíl od raymirror), u složitějších scén taky oceníš, že nemusíš čekat na spočítání odrazů při každém pokusném renderu (ray odraz pak spočítáš třeba až na finálním renderu)...

Tím chci říct, že i když od doby toho tutoriálu se hodně změnilo a máme raytracované odrazy, ignorováním enviromentálních map se člověk ochuzuje o užitečný nástroj... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 17, 2006 7:53 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
Zlatovous píše:
Díky, už jsem to udělal ale mám další problém. Koule, která by měla odrážet šachovnicovou Plane je příliš hranatá a tak je vyrenderovaný výsledek opravdu otřesně kostičkovaný a nedá se na to koukat. Jak můžu kouli zahladit?


Oznac si ji, a v Edit Buttons klikni na Set Smooth....
Kdybys chtel dokonale vyhlazeni, tak jeste v Edit buttons pridej modifikator SubSurf


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz