Právě je sob lis 30, 2024 3:00 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: mirroring
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 6:38 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
ahoj vsem...
mam dotaz..mohu nastavit vlastnost urciteho objektu aby odrazel nebo neodrazel urcite jine objekty? treba aby mi kruchle neodrazela world!..diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 6:47 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
o teto vlastnosti opravdu nevim, jistou moznosti skyta vyrenderovani zvlast a nasledneho postprocesu, napr vyrenderujes to bez krychli pak s krychle a ty tam priplacnes...mas konkretni priklad k cemu to potrebujes?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 6:56 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
treba jsem delal sklenicku a ona mi odrazela world, a vubec nevim jak bych to mel odstranit..maximalne me napadlo udelat world podobnou barvou jako sklenicku..ale chtelo by to o neco intelegentnejsi reseni..:))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 7:04 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
a co treba aby sklenicka odrazela falesne pozadi, treba fotku coz doda na fotorealisticnosti...kdyz worldu vytvoris texturu typu image a nahrajes nejakou fotku a treba za ni udelat zed aby jsi tu fotku nemel pred sebou ale jenom v odrazu, popripade pohled z vrchu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 7:05 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
jinak co by mela odrazet kdyz ne world kdyz ve scene nic jineho neni? nebo tam to neco dodelej a bude odrazet to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 8:21 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
8) tak jo..diky za radu..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 04, 2006 10:43 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 8:09 am
Příspěvky: 180
Bydliště: Brno
Já si matně vzpomínám, že se to řeší pomocí vrstev - to co chci odrážet je ve stejné vrstvě nebo naopak. Ověř si to v tutoriálu od tola na Grafice.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 04, 2006 1:59 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
slajfka píše:
Já si matně vzpomínám, že se to řeší pomocí vrstev - to co chci odrážet je ve stejné vrstvě nebo naopak. Ověř si to v tutoriálu od tola na Grafice.cz


Ten tutoriál ale byl na env. mapy, to tu nepomůže- raytrace mirror tuhle možnost nemá :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz