Právě je úte lis 26, 2024 3:22 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: textury
PříspěvekNapsal: pon pro 26, 2005 1:16 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
ahoj vsem..mam dotaz..ucim se texturovat, tak procitavam nejake clanky na internetu a nalezam hodne potrebne informace, ale zatim jsem nenarazil na jednu vec..jak vytvaret objekty pro texturovani..asi to nezni moc cesky,ale pokusim se vysvetlit..kdyz treba vymodeluju okno, tak pak sklo musim mit jako samostatny objekt abych ho mohl otexturovat..nebo treba klavesnici, tak kazdy cudlik musim mit jako samostatny objekt abych na nej mohl hodit jinou texturu..to same barak..dvere, okna, futro.....
je to tak jak hruzostrasne jak si to predstavuju nebo jen snim nocni muru..vsem diky moc za pripadne reakce...:)))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 26, 2005 1:44 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
No, co se týče například baráku, tak není od věci (a myslím že to většina lidí dělá) mít více objektů. De také o to jakou mapovací techniku použiješ, například na klávesnici by se výborně hodil uv mapping, takže by si měl vše v jednom objektu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 26, 2005 10:46 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
V tejto sekcii najdes ako druhy prispevok tutorial na viac materialou na jednom objekte. Skus precitat. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 27, 2005 8:43 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
vždycky záleží na modelu ...někdy je lepší mít jeden objekt s jednou texturou třeba přes UVmaping, jindy jeden objekt s více materiály a texturami ... a někdy je výhodné rozdělit to na víc objektů ...

... záleží na tom jestli jde o statickou scénu, nebo animaci, nebo dokonce ten model děláš pro další použití někým jiným...a pokud to děláš jen pro sebe, tak ve všech případech platí jedno pravidlo ... uděláš to tak, jak se ti to bude dobře dělat a dosáhneš požadovaného výsledku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 27, 2005 12:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
K tem texturam, mel bych taky specifickej dotaz. Jak udelat oblohu s putujicimy mracny? jde to nejak pres world a ipo? :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 27, 2005 12:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
Vybi : slo by si nahrat do world texturu, a pak ji animovat offset ...... ale jednodussi by bylo hodit do pozadi nejakej shadeless plane a pak na nej dat jako texturu nejakou animaci putujicih mraku .....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 27, 2005 12:31 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Vybi píše:
K tem texturam, mel bych taky specifickej dotaz. Jak udelat oblohu s putujicimy mracny? jde to nejak pres world a ipo? :idea:


Já to kdysi dělal přes World texturu (Clouds) namapovanou na empty objekt, kterým jsem hýbal a rotoval, vypadalo to celkem dobře :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 27, 2005 8:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Diky Tole! nevim, proc sem na to neprisel...jak sem jednou delal animaci Flame studia, tak se to mohlo hodit, fakt ze jo :? Co uz :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz