Právě je sob lis 30, 2024 1:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: IK solver?
PříspěvekNapsal: ned pro 11, 2005 5:53 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned říj 24, 2004 10:53 pm
Příspěvky: 24
Zdravim,
mam dotaz, postupuju podle tutorialu http://download.blender.org/documentati ... 16s09.html a totalne sem se zasekl v momente, kdy mam hotove kosti, naparentovane podle tutoru. Problem je, ze jsem nenasel constraint IK solver. Pouzivam posledni verzi blenderu 2.40 RC1, tak predpokladam, ze uz obsahuje vsechny funkce a jenom se hledaj chyby, btw. sem slepej... nebo mi nekdo prosim reknete, ze to tam neni at se nestresuju. Pokud to tam je, tak prosim o radu KDE (printscreen je idelani). Pokud to tam neni, mate nekdo verzi pro wokna ve ktery to je?
Dik za radu,
Duf


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 11, 2005 6:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
tady to je (2.40 RC1) :


Přílohy:
iksolver.jpg
iksolver.jpg [ 15.67 KiB | Zobrazeno 598 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 11, 2005 6:02 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Prepni sa do pose modu ( ctrl + tab ) oznac kost a v objektovom menu ( F7 ) najdes constraints. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 11, 2005 9:01 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned říj 24, 2004 10:53 pm
Příspěvky: 24
Diky moc, ta zrada byla v Pose modu (ctrl-tab).....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: dalsi zasek...
PříspěvekNapsal: úte pro 13, 2005 5:08 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned říj 24, 2004 10:53 pm
Příspěvky: 24
OK, takze dalsi problem, asi tam zas neco voru, a nemuzu prijit na to co.... Mam hotovy kosti zapesti + jeden vzorovy prst. snad uz to mam i spravne zasolverovany a naparentovany, ale chova se to zcela chaoticky. Muzete se na to nekdo mrknout a rict mi co mam spatne? blend file je prilozen.... v idealnim pripade sem hodit funkcni verzi, abych se na to mohl podivat jak to facha? Soubor v priloze, dik moc za rady....
Duf


Přílohy:
kostiruka.rar [23.53 KiB]
37 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 13, 2005 5:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
u toho constratins IK Solver musis nastavit ChainLen - kolik kosti (jak dlouhy retez) ma IK ovlivnovat ...... prikladam funkcni verzi ;)


Přílohy:
kostiruka.rar [22.85 KiB]
35 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 13, 2005 7:04 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned říj 24, 2004 10:53 pm
Příspěvky: 24
super, uz to fachci... sou to takovy hloupy zaseky, strasne blbe se na ty chyby prichazi.... :) jeste ze tu je tak super forum
Diky,
Duf


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz