Právě je úte lis 26, 2024 3:27 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vyhlazovani
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2005 1:34 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
ahoj lidicky..poradil byste mi prosim nekdo..:)
proc mi to dela (je to vyznaceno na obrazku)? na obrazku je subdiv na 3, kdyz to dam na 6 tak, to mi vyhladi objekt a jeste vice zvyrazni tu hranu..
diky moc..


Přílohy:
nose.gif
nose.gif [ 30.68 KiB | Zobrazeno 827 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2005 2:47 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Typoval bych to na nějakej zbloudilej edge...
Projdi si tu síť v místech toho kazu a mrkni se jestli tam nemáš nějakou hranu navíc...
Btw:subdivsurface by stačil na 2 a na samotný vyhlazení použít set smooth...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2005 2:52 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Teď sem si ještě všimnul že ten nos máš docela zahuštěnej oproti tomu pod tim,tak se taky mrkni jestli tam nemáš náhodu "zlámaný" facy...
To by to taky mohlo dělat...

Nebo ještě líp - zašli .blend...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2005 12:19 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
no prave ze nic..jsem vsechno premazal a udelal znovu..remove doubles je take na 0..
1 je ve wired
2 je zase subdiv 3
3 je pohled zevnitr hlavy

.. :(


Přílohy:
nose2.gif
nose2.gif [ 29.11 KiB | Zobrazeno 808 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2005 12:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
uz je to v pohode..pri vkladani facu si to vytvorilo dalsi edge pres ty rozdelene pricky, takze to nebylo ani spojene..:(
jsem to rozdelil na nekolik facu a je to v pohode :)
diky vsem za snahu..:)))


Přílohy:
nose3.gif
nose3.gif [ 101.51 KiB | Zobrazeno 799 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2005 12:34 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
výřez z 3d okna s viditelnými vertexy by toho prozradil víc , ale tohle je určitě chyba meshe ...když jsem si ten tvar zkusil vymodelovat, nic podobného mi tam nevzniklo :(

...tak pozdě ...už jsi na to přišel sám :)


Naposledy upravil AD dne stř lis 30, 2005 12:35 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2005 12:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
No mozna to bude tim ze v tom miste ti tri ruzne facy navazuji na jednu hranu jineho facu, jestli vubec nejak navazuji. To tak ve slusnych modelech nebyva... teda aspon sem to nikde nevidel. No a jestli ti nenavazuji tak ti nemuze spravne fungovat subsurf a dela se tam hrana.
Pri modelovani obecne bys mel pouzivat co mozna nejvice quady (facy o 4 vertexech), a v nouzovych pripadech trojuhelniky (pokud mozno na co nejrovnejsi plose).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2005 12:39 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
postolka: jsem v blenderu dosti velky zacatecnik, tak ze to beru tou nejjednodussi cestou..
tak rikas, fasy s 4vertexi, ale pak me napada spoustu otazek..jak mam vymodelovat zacatek neceho co rozsiruje?.. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2005 12:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
No jestli chces modelovat hlavu tak bys mel jako zacatecnik postupovat podle nejakeho tutorialu, protoze hlava je pomerne slozity mesh :). Zkus se mrknout na http://www.comet-cartoons.com/toons/3ddocs/headpolymodel/ - hlavne na wireframe. Je to sice pro maxko, ale co se tyce modelovani tak jsou pravidla vsude stejna.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2005 1:05 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
postolka: diky moc :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz