Právě je sob lis 30, 2024 12:04 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2005 3:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
a proc to mas jako jeden object ?
ja bych to klavesovou zkratkou "P" rozdelil, a kazdymu priradil material zvlast
a jestli to chces jako jeden object, tak tady je tutorial na vice materialu na jednom objektu : http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=966


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2005 3:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
sry .... spatne jsem te pochopil ......
v nastavovani materialu, klikni na ADD NEW .... to prida novy material ... a kazdy objekt bude mit jinej material ...... vis co .... udelam screen ;)

a to s tim P - v edit modu si oznac nejaky vertexy, zmackni P, potvrd a ono ti to z tech vertexu udela novej objekt


Přílohy:
material.jpg
material.jpg [ 12.38 KiB | Zobrazeno 857 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2005 3:42 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
Jeste jsem zapomnel : Vitej mezi nami :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2005 4:07 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Branimir píše:
1. Blender sa chce naucit moja priatelka, je biochemicka, robi na alzheimerovej chorobe a pre svoje projekty, clanky by chcela vymodelovat veci ako DNA, Molekuly ... a co ja viem co, som strojar ;) .... myslite ze Blender je na to vhodny nastroj ?

Rek bych ze se to v tom bude modelovat bez problemu.
Branimir píše:
2. uz niekolko rokov modelujem v Solid Edge, zivy ma to, tam som zvyknuty pri modelovani vzdy zadavat presne rozmery... tu v blendri to vsetko funguje skor na intuicii a ked chce clovek vymodelovat presny tvar podla nejakej predlohy tak je to dost tazke, ci da sa to ?

Zmackni n a obevi se okno pro presne rozmery (polohu vertexu/obketu, rotaci..).
taky kdyz drzis Ctrl a hybes/rotujes/zvetsujes tak ti to dela po skocich, a pak zkus jeste Shift+S na zarovnani na mrizku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2005 4:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
a jestli chces modelovat podle predlohy, tak si muzes dat na pozadi 3D okna obrazek : View -> Background Image :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2005 6:04 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Strojařina je hustá práce! Jinak myslim že vymodelovat jde prakticky cokoli, jen jde o to jak rychle a jednoduše...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz