V češtině zatím žádná kniha o Blenderu není, existují skripta Ing. Pavla Pokorného, ale ty pokrývají jen úplné základy, což na bakalářku nestačí. Více viz zde:
viewtopic.php?t=1357
Jinak pro práci takového rozsahu je základem manuál (v angličtině, k objednání na
www.blender.org v e-shopu, existuje také zčásti v online verzi tamtéž), který toho pokrývá z této oblasti daleko více, nicméně ani tam nenajdeš všechno, protože nezachycuje změny v Blenderu po vydání manuálu.
Dalším zdrojem tak bude nutně internet, zejména
www.blender.org (release notes k jednotlivým verzím) a diskuzní fóra na
www.elysiun.com. Některá obecnější téma (shadery a jejich praktické využití apod.) je také třeba nastudovat mimo Blender no a samozřejmě hodně napoví i experimenty a zkušenosti z toho vzešlé v samotném Blenderu:)