Právě je úte lis 26, 2024 1:53 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: b-bones
PříspěvekNapsal: pát říj 14, 2005 4:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 03, 2004 7:40 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prague
Cau lidi, nejak nemuzu najit, jak se zachazi s b-bones, nemate nekdo tuseni? Stahnul jsem si nejakou kostru z netu v ktery byly pouzity, jenze z ni sem nepochopil vubec nic... Pribliznej postup jak by to mohlo fungovat a to ten ze se to udela samo kdyz vlozim nejaky IK solver, nefunguje, nevim proc... navody na netu sem nejak taky nenasel...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 14, 2005 6:04 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
-Vlož normální armaturu
-vlez do jejího editačního módu (Tab)
-označ kosti, které chceš, aby byly b-bones
-přepni se do editing buttons (F9)
-namísto implicitního Octahedron zapni B-bone :)

Pak ještě můžeš, když máš zapnuté B-bones definovat počet segmentů na jednu kost, to se dělá taky v edit módu armatury (nebo pose módu), v editing buttons v paletce Armature Bones parametrem Segm (je hned pod jménem kosti)

Teda předpokládám z Tvého dotazu, že máš problém je vůbec zapnou, možná předpokládám blbě, kdyžtak se víc rozepiš, co Ti nejde:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 17, 2005 3:44 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 03, 2004 7:40 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prague
Problem je v tom, ze i kdyz uz mam normalni b-bone rozsegmentovanou treba na 5 segmentu, tak se nechce ohejbat...tak se ptam jak to udelat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 17, 2005 4:36 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 03, 2004 7:40 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prague
Tak jo, odpovim is sam :)...
prisel sem na to a pri tom je to uplne trivialni, ta b-bone kost totiz musi bejt jeste dal extrudovana aby to fungovalo...
vyborna funkce musim rict.


Přílohy:
kostra.b-bones.jpeg
kostra.b-bones.jpeg [ 44.92 KiB | Zobrazeno 817 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 17, 2005 5:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 14, 2005 7:43 pm
Příspěvky: 305
Bydliště: Nitra
Ja by som mal tiež jednu otázku: Ako sa v b-bones robia tie segmenty?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 17, 2005 5:48 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 03, 2004 7:40 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prague
mala ukazka


Přílohy:
segments.bones.jpeg
segments.bones.jpeg [ 10.56 KiB | Zobrazeno 800 krát ]
segments.jpeg
segments.jpeg [ 18.3 KiB | Zobrazeno 800 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 30, 2005 3:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Omouvam se ale co ze jako ty segmenty delaji. Povedlo se mi je zapnout ale furt to ma stejny parametry jako kost kteraá je rosekaná na casti necahpu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz