Právě je stř lis 27, 2024 8:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 27, 2005 12:36 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
ja do toho jeste zapecu radiositu a pohraju si stou texturou, ted to vypada hodne blbe. :xmas:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 27, 2005 6:25 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
tak prvni pokus o animaci bojovnika v enginu.

1- uder
2 - kop
(stisk a pusteni tlacitka maji rozdilnou funkci)

http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/data/fighter.zip


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 27, 2005 6:51 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 06, 2005 5:51 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Přerov
jm píše:
tak prvni pokus o animaci bojovnika v enginu.

1- uder
2 - kop
(stisk a pusteni tlacitka maji rozdilnou funkci)

http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/data/fighter.zip


ti co nemaj python, by se na to taky radi koukli :)
nejaka finta jak to rozjet? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 27, 2005 7:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
hod to do adresare kde mas blender.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 27, 2005 7:53 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Kop je vážně super, úder chce promakat, trochu divně působí jiný postavení nohou, chtělo by to nějaký neutrální do kterýho se budou vracet všechny pohyby, taky je úder jinej když klávesu podržíš a když klávesu stiskneš, nic co za chvíli neopravíš ;). Jinak pěkným jak tak koukám tak sme se s tim mad_eyeovim panáčkem moc s... Takže zatim :bigups:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 27, 2005 8:44 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no, ani ste neukazali kam ste dosli...

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 27, 2005 10:36 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Áhá, už sem konečně pochopil co tim myslíš. No nedošli jsme asi nikam (pokud to mad_eye neoskinoval sám a neukázal mi to), bo si nám jaksi předhodil jinou armaturku, checht :D Jak píšu, pokud to nedodělal mad_eye sme na vodě...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 27, 2005 11:25 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Tohle sem teď spích, musim dodělat rameno (jako vždy kámen úrazu...), jinak by to bylo celkem takhle, jak řikám, udělal jsem to teďka narychlo...


Přílohy:
fightman.jpg
fightman.jpg [ 23.23 KiB | Zobrazeno 2300 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 1:35 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
jm píše:
tak prvni pokus o animaci bojovnika v enginu.

1- uder
2 - kop
(stisk a pusteni tlacitka maji rozdilnou funkci)

http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/data/fighter.zip


Mě se to sice spustí, ale mám tam pak akorát neotexturovanou postavu,která je zamrzlá v kopu a nereaguje na ovládání :( (WinXP, NVIDIA GeForce6600, Blender2.37a)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 2:19 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
tol píše:
jm píše:
tak prvni pokus o animaci bojovnika v enginu.

1- uder
2 - kop
(stisk a pusteni tlacitka maji rozdilnou funkci)

http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/data/fighter.zip


Mě se to sice spustí, ale mám tam pak akorát neotexturovanou postavu,která je zamrzlá v kopu a nereaguje na ovládání :( (WinXP, NVIDIA GeForce6600, Blender2.37a)

same prob. here.
btw. nasledujici mesic budu mit zase trochu casu takze bych se rad zapojil do praci na bfightu. Mozna by to chtelo zavest nejaky system centralniho planovani.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 10:14 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no je zamrzla v kopu, ale staci zmacknout 1, nebo 2 na numericky klavesnici a jede to. neotexturovane je to naschval, nechtel sem vytvaret zbytecne velkej file, kdyz jde jen o animaci.

vcera sem jeste nadupal naky dalsi kousky animaci, vecer sem hodim update.
(je to jen zkouska, abych vedel v jaky animaci mi zlobi mesh, a pak ho moh upravit, proto to taky neni otexturovany protoze az budu hejbat s vertexama, tak bych to moh delat znova....vyhoda je ze je to porad editovatelny, zadny zapeceny stovky klicu a tak se to bude moct potom slechtit a slechtit a slechtit ...)

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 6:13 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
tak dneska uz mam dost, je tam vic nez ukazuje exe, ale to musim doladit.

ovladani:
5 - zmena pozice
4 - primej uder
7 - hak
9 - uder ze zadni ruky
kopy jsou pokud mate stlacenou 0
0+4- yokogeri
0+7 - martelo
0+5 je kadejra ale ta mi potom nesedi do prechodu k ostatnim. budu muset nejak vymyslet

pokud jste v jinym nez pravym postoji tak udery a kopy nefungujou

pak tam sou i posun vpred a vzad, ale ty vy nezapnete :P
musim vymyslet posun armatury vuci pohybu cele figury a nasledneho zarovnani...


http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/data/fighter2.zip


..mimochodem upravil sem trochu nasi armaturu...pak ji sem hodim.
jo mam asi logo:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 6:52 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
jm píše:
tak dneska uz mam dost, je tam vic nez ukazuje exe, ale to musim doladit.

ovladani:
5 - zmena pozice
4 - primej uder
7 - hak
9 - uder ze zadni ruky
kopy jsou pokud mate stlacenou 0
0+4- yokogeri
0+7 - martelo
0+5 je kadejra ale ta mi potom nesedi do prechodu k ostatnim. budu muset nejak vymyslet

pokud jste v jinym nez pravym postoji tak udery a kopy nefungujou

pak tam sou i posun vpred a vzad, ale ty vy nezapnete :P
musim vymyslet posun armatury vuci pohybu cele figury a nasledneho zarovnani...


http://nmedia.avu.cz/~mucska/b_fight/data/fighter2.zip


..mimochodem upravil sem trochu nasi armaturu...pak ji sem hodim.
jo mam asi logo:


Pekny, jenom mi ten mesh v par ohledech nesedi. Taky by to uz chtelo dat dohromady konecnou armaturu aby se mohl zakostit i zbytek postav. To logo, to je mysleno vazne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 7:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
hej lidi, nematu tu nejakou verzi funkcni i pod linuxem, docela bych to rad vyzkousel :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 8:03 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
To logo opravdu neni... Dal bych ho (samozřejmě bez zůbů) bez tý stěny (přeci jenom to je jen testovací pomůcka), pokud už ho chceš mít takový...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz