Právě je úte lis 26, 2024 1:54 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2005 2:16 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Pozri sa do texturovacieho okna. Pod tlacidlom Load image mas Filter. Daj tam co najmensiu hodnotu. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2005 9:07 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2004 9:49 pm
Příspěvky: 597
Bydliště: Napajedla
Onehda sem videl video a tam UV mapoval cosi s bambulkama a nejakt to rezal MAKE STREAM. To by se ti myslim hodilo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2005 10:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
mrkni se semka:
http://www.grafika.cz/art/3d/clanek726655005.html snad ti to pomuze...metoda LSCM je nahodou hodne dobra, ale musi se ji trochu pomoct :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 16, 2005 9:44 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Jo, ja bych k tomu mel taky dotaz... oznacit si stream body a to dovedu, ale na te siti jdou udelat takovy spendliky, body sou oznaceny cervene, da se to odstranit? :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 16, 2005 10:09 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Vybi píše:
Jo, ja bych k tomu mel taky dotaz... oznacit si stream body a to dovedu, ale na te siti jdou udelat takovy spendliky, body sou oznaceny cervene, da se to odstranit? :oops:

Alt P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 16, 2005 10:14 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2004 9:49 pm
Příspěvky: 597
Bydliště: Napajedla
Jj Mark seam. Myslim CTRL+E v edit modu si to muzes rozrezat podle sebe.
NEmam s tim moc zkusenosti ale v tom tutorialu co poslal Vybi to je tez


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Probles s UV map...
PříspěvekNapsal: ned říj 16, 2005 10:27 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
moner píše:
U G_Tauruse Je textura dobe ostrá, detailní.

Ja ty textury míchám efektivně přes stencil efekt. Mám jednu jako základ, další stencil nejčastěji typu musgrave a třetí jako další texturu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 17, 2005 10:06 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned zář 04, 2005 2:03 pm
Příspěvky: 134
zkus se podivat na http://blender3d.org/cms/Model_Material ... 397.0.html a tam uplne dole LSCM UV Mappping treba ti to pomuze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 18, 2005 8:14 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 8:09 am
Příspěvky: 180
Bydliště: Brno
No já jsem něco taky zkoušel, ale tu volbu From Window se mi nepovedlo najít :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 18, 2005 9:45 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
slajfka píše:
No já jsem něco taky zkoušel, ale tu volbu From Window se mi nepovedlo najít :cry:


From Window je jedna z metod kalkulace UV- vyber objekt, zmáčkni "f" (aktivace face módu) a pak "u"- vyjede menu a úplně dole je From Window :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 18, 2005 9:54 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
lscm se snazi vytvorit soumernou uv mapu vzhledem k topologii vertexu v objektu, takze pokud mas na jedne strane vic vertexu, napr. tvoje okna tak se to ti k nim krouti. pokud by si mel celou topologii rozvnomerne rozdelenou tak budes mit i rovnomernou uv mapu.
da se to vyresit i pomoci mark seam. tim si muzes ten objekt rozrezat tak ze ti naonec lscm udela rovnou mapu. sice na nekolik casti ale ty muzes dat dohromady pomoci pin z nabidky UVs.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 20, 2005 9:33 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
i tak se to da u tvaru jako mas ty.

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz