Právě je stř lis 27, 2024 4:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 2:54 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
zkusmo jsem nahodil nejake textury.

*deleted*


Naposledy upravil mad_eye dne pát říj 07, 2005 4:54 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 2:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
koleno není uplně ok, chtělo by to z přední části ještě zahustit tak jednou řadou, naznačit češku bude to líp vypadat a i v ohybu to bude snažší

lýtko je trochu plochý ve směru vyklenutí dozadu

mělo by platit -pata-zadek-lopatky-temeno hlavy v jedný rovině, to je optimální pozice

zadek je pořád trochu divnej..a hlavně nemáš moc čťastně řešený rozkrok vzadu, vzhledem k tomu že je to teda bojovka a extrémní pozice kyčelního kloubu bude běžná tak to chce trochu líp pořešit

ruce-z vlastní zkušenosti Ti mužu říct že takhle svěšný se pěkně blbě kostěj, pod měnší uhel jak 45 stupňů bych nešel, uštříš si dost starostí, ono je dost jednoduší zakostění optimalizovat pro svěšný ruce než naopak

jinak asi ok..ale vzhledem k tomu že ta scéna taky bude mít aso pěkných pár kilo vertexu tak mi příjde zbytečný šetření v obličeji, pár vertexu navíc už to nerozhází a bude to vypadat o dost líp, aspoň bez naznačených uší bude jak ufon.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 3:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Blitz píše:
koleno není uplně ok, chtělo by to z přední části ještě zahustit tak jednou řadou, naznačit češku bude to líp vypadat a i v ohybu to bude snažší

lýtko je trochu plochý ve směru vyklenutí dozadu

mělo by platit -pata-zadek-lopatky-temeno hlavy v jedný rovině, to je optimální pozice

zadek je pořád trochu divnej..a hlavně nemáš moc čťastně řešený rozkrok vzadu, vzhledem k tomu že je to teda bojovka a extrémní pozice kyčelního kloubu bude běžná tak to chce trochu líp pořešit

ruce-z vlastní zkušenosti Ti mužu říct že takhle svěšný se pěkně blbě kostěj, pod měnší uhel jak 45 stupňů bych nešel, uštříš si dost starostí, ono je dost jednoduší zakostění optimalizovat pro svěšný ruce než naopak

jinak asi ok..ale vzhledem k tomu že ta scéna taky bude mít aso pěkných pár kilo vertexu tak mi příjde zbytečný šetření v obličeji, pár vertexu navíc už to nerozhází a bude to vypadat o dost líp, aspoň bez naznačených uší bude jak ufon.


ok, mrknu na to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 3:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
naznacil jsem usi, vylepsil koleno, pozvedl ruce. Jedine co zbyva je ta prdel. :evil: To bude na delsi lokte.
aktualni verze.
http://sweb.cz/addiam/low.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 4:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
jm píše:
pujde o to co nejlip hrat. a to ve smyslu aby si ty 2 postavy spolu co nejlip zabojovali. nepujde o zniceni toho druhyho, ale o to jak dlouho budou schopny a jak kvalitne na sebe reagovat ruznejma pozicema.

Takhle jsem kdysi s kamosem hral blada (free bojovka), v podstate to byla sazka jak dlouho vydrzime uhejbat ranam toho druhyho

BTW:Premyslel jsem o nejakem inovativnim ovladani, neco mi napadlo, ale nejsem si jisty jestli je to vubec realizovatelne.
Zatim vsechny bojovky co jsem hral se ovladali klavesnici, utoky byly v podstate porad stejne, tak mi napadlo ze by se to dalo ovladat mysi. V podstate by slo o to, ze treba leve tlacitko by byl boj rukama, prave by byly kopy a prostredni pro obranu. Zmacknutim leveho tlacitka a pohybem mysi by se provedl utok co nejpresneji podle pohybu mysi, to same pro ostatni tlacitka mysi, behani a skoky bych nechal na klavesnici.
Nevim jestli jsem to napsal nejak pochopitelne, ale doufam ze jo :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 4:38 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Tak jsem zacal s prvnim charem. Pracovne jsem si ho nazval firemonk. Zatim bez textur..


Přílohy:
firemonk2.jpg
firemonk2.jpg [ 24.33 KiB | Zobrazeno 2480 krát ]
firemonk.jpg
firemonk.jpg [ 25.24 KiB | Zobrazeno 2480 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 4:42 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
po smazani prebytecnych facu ma 944 poly.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 4:42 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Tak tohle je vážně nice, zkoušel jsi to zaskostit, aby to totiž šlo, jinak je to ale fakt nice...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 4:46 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
mad_eye píše:
po smazani prebytecnych facu ma 944 poly.


Ještě smaž ty přebytečné WIP verze tady ve fóru a bude to super:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 4:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
tol píše:
mad_eye píše:
po smazani prebytecnych facu ma 944 poly.


Ještě smaž ty přebytečné WIP verze tady ve fóru a bude to super:)

smazal jsem vetsinu, nechal jsem zakladni telo charu, ktere se bude jeste pouzivat pro jine postavy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 5:02 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
mad_eye píše:
smazal jsem vetsinu, nechal jsem zakladni telo charu, ktere se bude jeste pouzivat pro jine postavy.


Díky :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 5:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
xixixao píše:
Tak tohle je vážně nice, zkoušel jsi to zaskostit, aby to totiž šlo, jinak je to ale fakt nice...

Davam si pozor na topologii takze s kostma snad nebude potiz. Jedinej problem mam se zadkem. Mno uvidime jak se to vyvrbi, snad nebudou hrdinove nosit prilehave kombinezy. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 6:11 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
jo oblicej tam udelej.

zatim bych to videl na 1000 polygonu, pak bych to dal na 2000, lae to uvidime. jak to pobezi.

ja delam zatim na barakach, asi by bylo jednodussi si to vymodelovat sam, neb to stejne musim vsechno premodelovat pretexturovat atd. ale ale spon mam podle ceho jet. :)

scenu udelam tak aby jela na 50-60fps. aby vysledek jel na min 30fps 1280*1024 px.

docela to zere cas..ale jede to podle predstav. teda myslim moje prace...pristi pulrok to bude s priponou US :)

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 7:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
jm píše:
jo oblicej tam udelej.

zatim bych to videl na 1000 polygonu, pak bych to dal na 2000, lae to uvidime. jak to pobezi.

ja delam zatim na barakach, asi by bylo jednodussi si to vymodelovat sam, neb to stejne musim vsechno premodelovat pretexturovat atd. ale ale spon mam podle ceho jet. :)

scenu udelam tak aby jela na 50-60fps. aby vysledek jel na min 30fps 1280*1024 px.

docela to zere cas..ale jede to podle predstav. teda myslim moje prace...pristi pulrok to bude s priponou US :)

jm

no oblicej, celyho ho musim otexturovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 7:32 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
prave jsem dokoncil unwrap. :banana:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz