Právě je stř lis 27, 2024 4:38 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2005 9:55 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
AD píše:
mám to v uživatelském profilu ... městská policie ... 13. rok ale posledních pět už v kanclu jako technik...

Teeeda, po tom vsetkom co si pisal sa cudujem, ze si v "terene" vydrzal tak dlho. :shock: Ten kancel je asi menej nebezpecne miesto na nervy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2005 9:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Nechci rejpat...ale mam pocit že se víc debatuje než dělá...

Co nějaký blendy se scriptama a tak....

myslím že udělat chytrý AI bude celkem hukot...
Hodně jsem hrával Mortal Combat....

Myslím že by to AI Å¡lo dost osimulovat pÅ™ez random a výbÄ›r podle stavu aktuálního Ipa hráÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 05, 2005 10:58 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
AD:Tak to se mám na co těšit...od listopadu tam nastupu...ke státním


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 06, 2005 11:53 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
zadny ai neni potreba...teda mozna bude., ale myslel sem ze to bude hra pro 2 hrace. a tak sem myslel fyzicky.
protoze :
vcera , pokazdy kdyz sem na party me napadaj veci, protoze mam cas na premejsleni, akorat to tam vetsinou strasne smrdi, coz byl i tenhle pripad.
no nic. prisel sem na schema hrani.
pujde o to co nejlip hrat. a to ve smyslu aby si ty 2 postavy spolu co nejlip zabojovali. nepujde o zniceni toho druhyho, ale o to jak dlouho budou schopny a jak kvalitne na sebe reagovat ruznejma pozicema. mozna to bude spomaleny, teda ta animace aby lidi mohli dobre reagovat a uzit si ty pohyby.
takze sem si rikal ze budou body za dobrej uder a navic dostane clovek body za dobrej uhyb. pokud se objevi situace dobreho uderu a krytu prodlouzi se hracum cas kola.
zatim si to jen ztezuju, ale co nadelam. pocitam, ze v sobotu nafotim pozice a tim i textury a zacnu na zaklade fotek modelovat.

premejslel sem jak udelat kolize pri letu, a jinejm pozicim.
kolize budou na objekty ktery budou pridelany k armature a budou suplovat kolizni objekty v pohybu. tzn. pokud postava vyleti tak jak vime kolizni objekt je porad na zemi, a na polygonu menici se prez armaturyu kolize nejdou. takze tam bud ten objekt kterej se bude pohybovat s tvarem postavy. mozna tech objektu bude vic, pro logiku hry. ruce, nohy, bricho, hlava,...
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 06, 2005 4:24 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
takze sem od G_tauruse dostal povoleni na pouziti jeho tovarny na G.fight takze mame prostredi pro boj. idealni :D :D :D :D

musim maknout na optimalizaci, ale mame scenu a tyak nez nafotim fotky mam na cem makat....mimo jinejch veci :sleepy:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 06, 2005 10:42 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
tak tady je prvni ukazka prostredi.

predelavka G_taurusovy tovarny. zatim tam je 6000 polygonu a jede to na 50-89fps. jak se tomu kdy zachce. kdyz vyhodim slozite zabradli a dam tam alfu, tak to mozna pobezi lip. zda se ze mu alfa vadi min nez krizeny polygony.

jm


Přílohy:
prvnikolo.jpg
prvnikolo.jpg [ 27.96 KiB | Zobrazeno 2883 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 06, 2005 11:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
:D Hezký, to se ti povedlo, jen ty vokna hoď černý...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 12:55 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
tak aby to nevypadalo ze umim jen kecat tak jsem se pustil do dila. Delam lowpoly sablonu pro muzske charaktery. Chybi jeste ruce a hlava a zatim jsem na bezmala 500facich. Neni to ale jeste zdaleka dokonale. Vsak posudte sami.
http://sweb.cz/addiam/low.blend
samozrejme jeste budu vyrazne redukovat. celkovy model pote odhaduji tak na 600-700 facu + nejake satstvo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 8:29 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
mad_eye píše:
tak aby to nevypadalo ze umim jen kecat tak jsem se pustil do dila. Delam lowpoly sablonu pro muzske charaktery. Chybi jeste ruce a hlava a zatim jsem na bezmala 500facich. Neni to ale jeste zdaleka dokonale. Vsak posudte sami.
http://sweb.cz/addiam/low.blend
samozrejme jeste budu vyrazne redukovat. celkovy model pote odhaduji tak na 600-700 facu + nejake satstvo.


cau

je to pekny, akorat mas zadek na zadech. a nizko kolena.

co se tyce baraku tak to neni samozrejmne final. nejdriv to zoptimalizuju. pak to znova pretexturuju, zapecu stiny a radiositu, a pak teprv uvidime.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 8:59 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
o zadku na zadech vim, jestli sou kolena nizko tak o par cisel. se zadkem je potiz. Nevim jestli si tam ten loopcut navic muzu dovolit, ale asi mi nic jineho zbyvat nebude. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 10:03 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Nahral jsem novou verzi. Pridal jsem hlavu, i kdyz je zatim v dost provizorni podobe. Opravil jsem nektere nedostatky ve svalstvu a dal panakovi stabilnejsi pozu. Vyrendroval jsem otocnou animaci. Ma to 800KB takze se omlouvam adminum a modemistum. Pozdeji to smazu. Jakekoliv pripominky k topologii ci proporcim vitam.

http://sweb.cz/addiam/low.blend)

*deleted*


Naposledy upravil mad_eye dne pát říj 07, 2005 4:52 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 11:45 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
je 800 poly v pohode?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 12:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
dodelal jsem ruce. Ted pride na radu optimalizace site. Sam jsem zvedav na kolik to stahnu.
aktualni verze je na stejnem miste jako minule.
http://sweb.cz/addiam/low.blend

edit: Dodelal jsem naznak obliceje, myslim ze s texturou to bude vypadat fajnove.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 12:49 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
v souvislosti s timhle panacou se mi vyskytl takovej srandovni problem. Svetlo na nej pusobi prevracene po osach. Tj kdyz dam svetlo pred nej tak se osviti zada a naopak. Nevite v cem by to mohlo vezet?

edit: zjistil jsem ze se to deje jen v viewportu a game enginu. Pri renderu je nasviceni normalni.


Naposledy upravil mad_eye dne pát říj 07, 2005 1:13 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2005 1:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Tak tu je prvni render se siti. Ve viewportu to vypda temer stejne jen bez AA.


Přílohy:
prew.jpg
prew.jpg [ 66.84 KiB | Zobrazeno 2822 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz