Právě je stř lis 27, 2024 4:37 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 7:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
jo mam ji v hlave, to si pamatuju. to sem hral, akorat sem mel vzdycky strasne pomotany klavesy. ale bylo to funkcni.

sice v podstate 2D, ale ok. ta nase bude hardcore supr 3d s netusenou kvalitou :D
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 8:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
zajímavý projekt jsem zvědavý jak se to vyvrbí, taky držím palec :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 9:37 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
nazdarek tak sem tak nejak prelouskal todle tema a chtel bych se taky zapojit jen nejak este blender neovladam ale kreslit umim docela solidne tak vam sem koncem tejdne hodim par skyc jestli nebudete proti :wink: :wink: :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 10:39 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Hele, ještě jedna question (zvídavý to človíček jsem já), bude se rotovat i kamera? Nebo bude pohled jeden? Nebo budou dva... Neplácám jen tak do větru, k tvorbě scén to je docela podstatnej poznatek...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 9:40 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
podstatna to vec.
bude to 3D takze 3D. prave toho bych chtel vyuzit. rotace kamer okolo zajimavejch kopu a uderu, zajimave pohledy. jde o to udelat to co nejvic graficky promakany. podhledy na kopy a jiny uchylity.


kodkoli nedestruktivni je vitan

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 5:01 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
HM ..pÅ™ipomíná mi to jedno téma tady na foru "HlavnÄ› aby to bylo graficky promakaný... " vÅ¡ak víte co myslím. OsobnÄ› byhc dal pÅ™ednost spíš tomu že by se tam dalo klidnÄ› i nÄ›co rozbit, stoly a pod, nebo vÄ›tší množství komb a tak... ale zatim to vypadá na tuctovou mlátiÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 5:21 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
KAr3l píše:
HM ..připomíná mi to jedno téma tady na foru "Hlavně aby to bylo graficky promakaný... " však víte co myslím. Osobně byhc dal přednost spíš tomu že by se tam dalo klidně i něco rozbit, stoly a pod, nebo větší množství komb a tak... ale zatim to vypadá na tuctovou mlátičku kterou asi ani nespustím.


Upřímě rečeno, SÁM soudíš trochu brzo... Myslim, že když to rezjel Jm tak se to alespoň dotáhne do zdárného konce a o tom jaká ta hra bude budeš moc soudit až bude hotová, do té doby to jsou jen planá slova...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 5:26 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
já nesoudím hru já jen Å™ikám jestli bude mit scena 40mb textury a 40 000poly že ji nespustim... a to že sem Å™ek že to bude normal mlátiÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 5:29 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no vidim to tak.
tenhle pulrok, resp do konce tohohle kalendarniho roku, nehodlam delat na svem zadnem projektu a hodlam si vydelat akorat korunky a ve volnem case se timhle odreagovavat.
zatim pomalu postupuju, delam ve volnem case skici a uvidime.
veci se tam rozbijet urcite muzou, to patri k tomu vsemu. ale nechtel bych tak nejaky krvavy jatka. cistej boj, zadny smrtelny udery :P

jestli to bude jen mlaticka to se uvidi...potazmo co by si chtel od hry ktera ma v nazvu slovo fight a jedna se o boj dvou proti sobe?

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 5:46 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
mno, ja bych to naopak videl na tu nejobskurnejsi rez. Streva mozky vsechno. At trochu vycnivame.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 5:47 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
takovych tech cut-ugh-noblood bojovek uz bylo spoustu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 6:10 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
hmm tak bude dalsi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 6:32 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
hm:) to by bylo pěkný

Co by sem chtÄ›l od hry fight? no tak urÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 6:37 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
jm píše:
hmm tak bude dalsi

aneb no ambition. To je fakt, proc delat neco vyjimecneho, kdyz muzeme udelat tuctovou kopacku ktera po mesici zapadne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 04, 2005 6:42 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
hratelny to musi bejt, to je jasny. ted to nema cenu resit, jeste sem nevymodeloval ani polygon. jak to bude logicky uvidime, az se to bude programovat.
zatim sem na uplnym zacatku.
jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 239 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz