Právě je úte lis 26, 2024 12:40 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: UW
PříspěvekNapsal: stř čer 22, 2005 1:16 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 06, 2005 6:24 pm
Příspěvky: 89
Bydliště: Humpolec
mám pár uv dotazů: Jde při uv nastatvit alpha? Jak se dá pomocí uv nanýst textura? A kde se zapíná aby se mi při renderu zobrazilo uv?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 22, 2005 3:54 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Rozdělíš si okno na dvě půlky,unwrapneš model a v UV okně v kolonce Uv dáš Save Uvs Face Layout...
Zobrází se ti tam kolonka místo Button Window,kde zadáš cestu kam se to má uložit a pojmenuješ Uvčko a jako koncovku dej *.tga
To Uvčko si nahraješ do třeba PS,nebo Gimpu,kde tomu přiřadíš texturu,kterou následně nahraješ do Blenderu.

Nejdřív si obrázek nahraj do Uv - Image=>Open...,jestli ti to sedí a pak klasicky nahraj tedle obrázek jako texturu (jako třeba nahráváš texturu clouds,akorát místo toho bude Image)

Alfu nastavíš u tý nahraný textury...jsou tam tři tlačítka...UseAlfa,CalcAlfa a NegAlfa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 22, 2005 4:11 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 06, 2005 6:24 pm
Příspěvky: 89
Bydliště: Humpolec
unwrapneš?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 22, 2005 4:19 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Mno přepneš se z např. Edit modu do Uv Face Select,označíš všechny vertexy - "A" a stiskneš U a z objevenýho menu si vybedreš techniku,kterou chceš ten model unwrapovat...
Záleží na složitosti meshe...
Já např. používám LSCM,ale musej se u toho dělat švy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 22, 2005 4:22 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 06, 2005 6:24 pm
Příspěvky: 89
Bydliště: Humpolec
Já sem jen netušil,že se to tak menuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 22, 2005 4:22 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Mrkni sem,tady je to krásně rozepsaný...

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/clanek726655005.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 23, 2005 3:33 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 06, 2005 6:24 pm
Příspěvky: 89
Bydliště: Humpolec
K Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 25, 2005 6:05 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Je to sice na GBlender, ale ke konci je o tom texture bakeru, je to od jmho:
http://nmedia.avu.cz/~bge/page/tutorials/jm_room_3.htm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz