Právě je sob lis 30, 2024 12:06 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Particles
PříspěvekNapsal: sob čer 11, 2005 5:45 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 23, 2004 12:01 am
Příspěvky: 121
Bydliště: KoÅ¡ice
Ahojte este jedna otazocka ked robim kratke videjko s particles (napriklad oheň) neviem sa strafiÅ¥ presne do sluÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 12, 2005 3:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
To by spíš vypadalo jako scratchování :? A proč to vůbec potřebuješ opakovaný?stačí nastavit parametry Start a End...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 12, 2005 5:47 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 23, 2004 12:01 am
Příspěvky: 121
Bydliště: KoÅ¡ice
[quote="Elbow"]To by spíš vypadalo jako scratchování :? A proÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 12, 2005 7:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
Já teda tvorbě her moc nerozumím, ale nešlo by to třeba tak, že bys nahrál animaci toho ohně např. na bílým pozadí a pak to namapoval na plane jako texturu s vhodným alpha kanálem??Bo rovnou do tý hry dát particles?I když to by možná bylo náročný, ale to zas já newim :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2005 9:00 am 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
[quote="Klayman"][quote="Elbow"]To by spíš vypadalo jako scratchování :? A proÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2005 11:06 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Elbow píše:
Já teda tvorbě her moc nerozumím, ale nešlo by to třeba tak, že bys nahrál animaci toho ohně např. na bílým pozadí a pak to namapoval na plane jako texturu s vhodným alpha kanálem??Bo rovnou do tý hry dát particles?I když to by možná bylo náročný, ale to zas já newim :(

no jasne ale jemu de o to aby ta animace navazovala ve smycce. Aby ten posledni frame navazoval na prvni, rozumis?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2005 11:51 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Tohle je klasickej problém, se kterým se setkávám v práci poměrně často- Blender particly zacyklit neumí (a nejenom on, nenašel jsem zatím aplikaci, která to umí). Řeším to tak, že vyrenderuju delší úsek, třeba animovaného ohně. Vyberu z něj úsek, kde mezi prvním a posledním framem je nejmenší rozdíl a z těchto dvou framů vyrobím jeden další frame , ve kterém se ten první a poslední prolínají 50/50 procent.
Je to finta, kterou používají běžně klasičtí animátoři a i když není 100 procentní jako když má engine vlastní particle systém, funguje celkem dobře-většinou sice nesnese vyloženě ostříží sledování (když na ten zásek čekáš, tak ho najdeš) ale do herní scény stačí:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2005 7:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
Nebo si vymodeluj mesh ve tvaru "ohňovýho sloupu" a tomu pak přiřaď vhodnej materiál a animovanou texturu...Ale newim esli to pofachá, už sem psal, vůbec se v tom neorientuju...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2005 9:54 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 23, 2004 12:01 am
Příspěvky: 121
Bydliště: KoÅ¡ice
hmm skoda ze to nefunguje nejako cez ipo krivky ono chcel som to len dat ako pozadie do jednej sceny alebo vyrez obrazka ktory bude animovani len cisto s tymi particlami ale stale mi to po urcitom case sekne :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz