Právě je sob lis 23, 2024 4:01 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: objekty po křivce
PříspěvekNapsal: úte dub 21, 2009 9:03 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
zdravim, neví někdo jak na křivku rovnoměrně rozmístit mesh objekty?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 27, 2009 2:16 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Pouzij funkci DUPLIFRAMES
- Staci vlozit krivku (Bezier nebo Path).
- Oznacit objekt pak oznacit krivku stisknout Ctrl+P (Parent) typ Follow Path.
- U objektu aktivovat Dupliframes (pod F7)

U Bezier krivky urcuje pocet duplikaci hodnota "PathLen" (pod F9) .
U Path je pocet duplikaci definovany v IPO editoru Path - Speed (y = 1, x=pocet duplikaci).

Pro obe krivky plati, ze pokud neni nastavene IPO Speed definuje duplikovani PathLen.

Vice napr. na http://download.blender.org/documentati ... 22s03.html


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz