Právě je pát lis 01, 2024 8:35 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BVH -zdrbane IPO nebo armatura
PříspěvekNapsal: úte pro 11, 2007 10:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Slabnou mi nervy, mate nekdo zkusenost s BVH?
Uspesne jsem nasel vhodne BVH jake jsem potreboval, uspesne importoval, uspesne armatura chodi, beha . . . . ALE

V prilozenem .blend mam dve armatury s ruznou BVH obe pro mne v tuto chvili k nicemu :(
http://www.mond.own.cz/blender/BVH_kryze.blend.zip

1. BVH ma prekroucene IPO rukou v rameni coz v animaci kosti neni videt, ale pri pokusu o zakosteni postavy ma ruce v ramenou do uzliku. Zkousel jsem casti pretocene IPO krivky zrcadlovou transformaci vratit zpet a krivka uz vypada smysluplne (mesh uz nebyl prekrouceny), ale pohyb byl pod uplne blbym uhlem a nepodarilo se mi najit zpusob jak IPO spravne nastavit.

2. BVH ma v pohode vsechny IPO, ale zakladni poza armatury (v edit modu) je ohla v pase s rukama natazenyma pred sebe chodidly na stranu - a tudiz nezakostitelna leda, ze bych podle armatury zdeformoval i zakladni pozici meshe, ale to je pekna prasarna.

Takze uvitam kazdou dobrou radu napr. kde muzu najit vice info nebo
ad 1 nevite jak spravne opravit IPO?
ad 2 nevite jak opravit zakladni polohu armatury tak aby mi IPO krivky jeste k necemu byly?

Diky moc
(Odpovedi typu vysr.. .. .. .. uz se mi honi hlavou, ale rad bych se to naucil)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 12, 2007 7:33 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, a není lepší udělat si vlastní kostru krok za krokem?
Zde na fóru najdeš link na jednoduché zakostění, podle kterého jsem začínal já. :wink:
Pokud bys pak ještě měl dotaz, tak mi napiš na ICQ. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 13, 2007 6:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
no, problem neni az tak udelat kostru a zakostit, ale pak uz nejde pouzit IPO krivky s realnym pohybem, protoze ty vychazi z odlisne pocatecni pozy. A rucnese muzu snazit sebelip, ale animace tela nikdy nebude dost realna, a nebo nad tim stravim tolik casu, ze to nebude stat za to. Mel jsem za to, ze BVH ma usnadnit praci.

Take si rad spoustu veci udelam sam, ale doba je rychla a vyvoj nezadrzitelny (to jakym smerem necham na kazdem) a mam za to, ze za chvili budou knihovny modelu pretekat a malo kdo za par let zacne modelovat z cube. Uz dnes radeji sahnu po hrube predmodelovane hlave. Kdyz chcete kouli take si ji nezacnete skladat z ploch, ale pouzijete vzor.

Kazdpadne dekuji za radu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 13, 2007 6:59 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, a ty nepoužíváš NLA editor? :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz