Právě je úte lis 26, 2024 3:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv led 25, 2007 8:06 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Zdar tak uz mě zase votravuje život to zatracené blikání stínů při animaci přitom tam nemám žádné trojúhelníkové Face ani je nemám obrácené tak mi někdo řekněte čím to je? pro ukázku posílám pár obrázkůTohle se mi děje při Renderu Pak v to v animacích není hezký Zajímavé když ten Objekt není Extrudovaný tak žádné stíny nevznikají :( ..Raz88


Přílohy:
Poznámka: Blikání stínů je strašnýýý vidíte samy co se mi děje
blikání stínů v blenderu.JPG
blikání stínů v blenderu.JPG [ 39.08 KiB | Zobrazeno 180 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 26, 2007 7:34 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Hm, akoby lampa presvecovala cez mesh. Mne to robilo keď som skúšal boolean modif, ale že by kvôli obyčajnému extrude?

Remove doubles a Ctrl N nepomôže?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 26, 2007 4:34 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Skus zapnut tiene. Mozno pomoze...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: nejake navrhy?
PříspěvekNapsal: sob led 27, 2007 8:54 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
nejake nove nnavrhy jak to eliminovat? zjistil sem ze kdyz to dam jko plane jenom plochu nebliká to :) ale bohuze to nejde protže model musi byt trojrozměrný aaaach jo:(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 28, 2007 12:16 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
jestli tam máš zdvojený polygon, tak by selekce všech ( ale opravdu všech ) vertexů a následné rem double měly problém vyřešit ...

jinak prosvítání světel přes stěny tvořené ( co se tloušťky týká) jediným polygonem je už několik verzí neřešený problém.... pokud nezabere ten předchozí postup, tak zkus stěny extrudovat dovnitř, aby získaly objem ...a když to selže, tak sem postni blend


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz