diky za test.
pravdepodobne si zkousel tu prvni variantu.
v nove verzi sou vertexi tam kde maj bejt, je to trochu jeste potreba doladit, ale nejsou tam kriticke body jako predtim.
pokud chces pohnout nohou chytni IKFoot.L nebo IKFoot.R pak se helbe noha. pravdepodobne si chytal IKheel.L nebo *.R.
no spojeny armatury nemuzou bejt vsude, protoze pak to dava jiny vysledky v pohybu. jelikoz vetsinou pouzivas rotaci tak si ti ty body nevzdalej.
to jestli bude videt na hrudniku jestli dejcha by bylo fajn, ale to bych to musel nejak resit a jelikoz paterni cast je pripojena na helper v krku reaguje pater na to kde je krk, ... hm moh byt tam dat opakujici se skejling na hrudnik a nestarat se o to a vypadalo by to jako ze porad dejcha. hmmm
pohyb krku je taky poopravenej.
diky za test.
jm