Právě je sob lis 30, 2024 3:07 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: potrebuju otestovat armaturu
PříspěvekNapsal: pon bře 27, 2006 9:20 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
cau

tady je moje armatura pro BFight.
http://nmedia.avu.cz/~mucska/blender/armature_2.zip
je tam popsany ktery kosti sou dulezity.
je dulezity ze je to delany v 2.37a 2.40 vejs to nejak rozboura.

nejsem si jistej pelvisem, mozna by chtel skratit, ale docela se mi libi jak reaguje pohyb panve na pohyb ramenou(prijde mi ze i v realu je to tak nejak napojeny.
u ramenou sem vypnul IK protoze pohyb rukou je ovlivnoval vic nez bych si pral.

co by ste jeste navrhovali?
pripominam je to delany pro 2.37a protoze tahle verze umi zapect klice tak jak potrebuju.

dik jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 28, 2006 4:18 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
tady je nova verze.
http://nmedia.avu.cz/~mucska/blender/armature_3.zip

sorry ze to postuju 2X ale myslim ze nekdo neleze do enginu protoze v nem nedela, a tahle armatura muze bejt napomocna i pro lidi co delaj mimo engine, protoze je postavena na animaci.

vsechny pripominky vytany.

poopravena struktura rukou, lepsi chovani patere a krku a je tentokrat i dobre pripevnenej panak. ikdyz mu trochu zlobi mesh na zadech, ale az se to podrozdeli bude to lepsi.

premejslim jak vyresit automaticky rotaci loktu, ale myslim ze to uz je zbytecny protoze ne vzdycky to clovek chce mit zautomatizovany.
nevim treba na neco prijdete.

taky nevim jestli neudelat prsty, ale to uz je trochu moc, mozna i zaklad mimiky v obliceji. to bych se ale uanimoval.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 28, 2006 6:49 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
diky za test.
pravdepodobne si zkousel tu prvni variantu.

v nove verzi sou vertexi tam kde maj bejt, je to trochu jeste potreba doladit, ale nejsou tam kriticke body jako predtim.

pokud chces pohnout nohou chytni IKFoot.L nebo IKFoot.R pak se helbe noha. pravdepodobne si chytal IKheel.L nebo *.R.

no spojeny armatury nemuzou bejt vsude, protoze pak to dava jiny vysledky v pohybu. jelikoz vetsinou pouzivas rotaci tak si ti ty body nevzdalej.

to jestli bude videt na hrudniku jestli dejcha by bylo fajn, ale to bych to musel nejak resit a jelikoz paterni cast je pripojena na helper v krku reaguje pater na to kde je krk, ... hm moh byt tam dat opakujici se skejling na hrudnik a nestarat se o to a vypadalo by to jako ze porad dejcha. hmmm :idea:

pohyb krku je taky poopravenej.

diky za test.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 28, 2006 9:12 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
muzes bejt konkretnejsi?

Citace:
Chyba je ve spojení linek / vertexů u ramena, konkrétněji u lopatek.
:?:
myslis tu diru co se tam ukaze kdyz das ruce hodne dopredu a nahoru?

Citace:
Máš dost chyb v označení vertex group: "brest, head, Neck atd, atd..)
:?:
ve jmenech, jako ze spatny velikosti pismen?
nebo se ti zdaj spatne prirazeny vertexi?
koukas na to v edit modu, nebo ve weight paint modu? protoze v edit modu to muze vypadat divne oproti weight paintu...

dik jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 29, 2006 12:48 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
dira v zadech byla protoze sem mel blbe jmeno v vertex grupe, trochu sem podrozdelil vzadu ramena. a poupravil tu diru.

mas pravdu v tom ze je dobry to skotrolovat v edit modu, protoze nekdy ten jemnej rozdil v barvach neni videt v weight modu a je dobre videt v editacnim, ale v editacnim neni dobre videt prechod mezi silma.

znova sem to projel a poopravil par veci. tedka na tom maknu a jestli se vas nekoho nenapadne jak vylepsit strukturu armatury asi zacnu animovat.

dik jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 29, 2006 9:19 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
:?:

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 30, 2006 12:42 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
zatim sem zjistil ze potrebuju IK na kolena, na vysoke kopy se mi propadali kolena. tak sem je tam dal a ted sem v pohode. jde to docela dobre. akorat pri otockach na prstech u nohou to neni dostatecny. ale nevim jak to vyresit lip. tak sem to nechal bejt, staci si stim trochu pohrat a je to ok.

nepomerne rychlejsi. a s min klicema, hlavne to ze neplavou nohy je supr a i to ze pekne reaguje pater a krk na pohyby je slast.
staci si hrat s 6 kostma a az na doladovani to staci
jm :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 30, 2006 7:20 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
hmm dobrej napad. sice sem to tam zahlid ale nevenoval sem tomu pozornost.
musim se na to kouknout a hlavne otestovat jestli to pujde potom spravne zabejkovat :p

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz