joxer píše:
zajimalo by me jestli nejak lze kdyz mam model a potrebuju jednoduchy UV mapovani, kde budou vsude textury 1x1 metr (coz znamena ze napr pokud je tam dlazba a dlazdice ma 10cm, tak textura bude 10x10 dlazdic - tzn. jeden metr.)
u hodne modelu je to trochu zdlouhava prace, tak by me zajimalo jestli nema blender nejaky to sikovny tlacitko/zkratku (jakoze obvykle ma) kterou by se dalo mapovani celyho objektu nastavit pro textury 1x1 metru automaticky.
diky

snad jsem nevytah jeste moc starej prispevek...
no, zrovna uv mapovani je moji silnejsi strankou v blenderu, tak povidej, nevidim problem udelat si navazujici texturu a pak pres to plane pretahnout podle potreby.. ale poradne sem asi nepochopil co myslis..
jestli mas takovou sit z quadu a chces aby na kazdem z tech quadu byla dlazdice, tak staci dat reset popr. pootocis nejakyma koordinatama a kochat se vysledkem.
protoze pokud mas texturu dlazdice se sparama, tak by to melo byt co face to dlazdice.