Právě je pát lis 01, 2024 8:34 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: automaticke UV mapovani
PříspěvekNapsal: pát led 25, 2008 2:57 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
zajimalo by me jestli nejak lze kdyz mam model a potrebuju jednoduchy UV mapovani, kde budou vsude textury 1x1 metr (coz znamena ze napr pokud je tam dlazba a dlazdice ma 10cm, tak textura bude 10x10 dlazdic - tzn. jeden metr.)
u hodne modelu je to trochu zdlouhava prace, tak by me zajimalo jestli nema blender nejaky to sikovny tlacitko/zkratku (jakoze obvykle ma) kterou by se dalo mapovani celyho objektu nastavit pro textury 1x1 metru automaticky.
diky :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: automaticke UV mapovani
PříspěvekNapsal: čtv úno 07, 2008 7:55 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
joxer píše:
zajimalo by me jestli nejak lze kdyz mam model a potrebuju jednoduchy UV mapovani, kde budou vsude textury 1x1 metr (coz znamena ze napr pokud je tam dlazba a dlazdice ma 10cm, tak textura bude 10x10 dlazdic - tzn. jeden metr.)
u hodne modelu je to trochu zdlouhava prace, tak by me zajimalo jestli nema blender nejaky to sikovny tlacitko/zkratku (jakoze obvykle ma) kterou by se dalo mapovani celyho objektu nastavit pro textury 1x1 metru automaticky.
diky :)

snad jsem nevytah jeste moc starej prispevek...
no, zrovna uv mapovani je moji silnejsi strankou v blenderu, tak povidej, nevidim problem udelat si navazujici texturu a pak pres to plane pretahnout podle potreby.. ale poradne sem asi nepochopil co myslis..
jestli mas takovou sit z quadu a chces aby na kazdem z tech quadu byla dlazdice, tak staci dat reset popr. pootocis nejakyma koordinatama a kochat se vysledkem.
protoze pokud mas texturu dlazdice se sparama, tak by to melo byt co face to dlazdice.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2008 1:34 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
ako hovori alfisko, ak mas vsetky facy jednej velkosti a chces tam rovnaku texturu tak nemusis davat ziadny unwrap a defaultne su vsetku uv koordinaty nadstavene na rovnaky stvorec v image editore pod sebou, takze ich mozes nadstavit vsetky na rovnaky tvar, teda ak som to spravne pochopil co chces :oops:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz