Právě je úte lis 26, 2024 10:35 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 28, 2005 11:02 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Jo, tyhle tutorialy byly psany pro jinou radu blenderu (2.2x) od blenderu verze myslim 2.30 se ovladadani trochu zmenilo.
Takze pro boolean musis vlozit 2 meshe (==objekty), oba vybrat, zmacknout w a vybrat typ boolean (intersect, union, difference). Ale tohle je skoro zbytecny protoze je to naprosto nepouzitelny. Schvalne skus ty objekty ruzne posunout a vysledky budou pravdepodobne pokazdy trochu jiny 8) :banana: .
Bohuzel :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 28, 2005 11:11 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Aj ja neodporucam pouzivat boolean. Sice sa uz trochu zlepsili, ale aj tak to stale robi strasny bordel v meshi. Napr. dalsie pouzitie subsurfu je nemozne. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 28, 2005 11:17 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
tak na to se kouknu a napisu

EDIT:
Takze v tutoru je psano stay in edit mode, to znamena ze kdyz cokoliv pridas tak to bude stale jeden mesh. Na vytvoreni vice meshu musis vyskocit z edit modu, tj. vlozit kouli, zmacknout TAB a potom vlozit druhou. Pak muzes pouzit w. To ze jsou dva rozdilny poznas podle toho kdyz nejsi v edit modu a kliknes na objekt (kouli) zruzovi te pouze jedna, kdyz je to jeden mesh tak zruzovi obe.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 28, 2005 9:12 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
6xx:co já si stahoval manuály,tak většinou začínali verzí 2.3x...

Ale jinak souhlasim,že aby mohl použít booleans,musí mít označeny dva oběkty,čili v objekt modu vložit 2x kouli,jedna zůstane označena a druhou označit pomocí shift PM,nebo "B"...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 29, 2005 9:04 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Vyberes tu kouli kterou chces presunout do jineho meshe a zmacknes P, tim se te vytvori novej mesh a ten muzes pripadne spojit s nejakym jinym pomoci CTRL+J


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz