blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Sunrise on the Rail http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6194 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | djs_core [ pát říj 17, 2008 1:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Sunrise on the Rail |
Pro zajímavost zde uvádím současný stav práce na projektu. Když jsem přešel z Mayi na Blender neměl jsem v úmyslu pokračovat, ale nakonec jsem se rozhodl, že to nevzdám a dokončím ho. Pomocí „obj“ jsem exportoval polygonové objekty a začal se učit vlastní základy programu. Musím se přiznat, že přechod šel celkem hladce a rychle jsem si zvykl. V tuto chvíli si už připadám v Blenderu jako doma Při převodu scény mezi programy došlo k některým chybám, které ale byli způsobeny mým špatným modelováním v Maye. Oprava mi zabrala velkou část času, protože scéna už má přes 1 500 000 polygonů. Následovala restrukturalizace scény, tvorba prostředí, nastavení světel, kamery a renderingu, příprava texturování a materiálů. Proto doufám, že bude dostatek času v co nejkratším termínu projekt dokončit. |
Autor: | Semiš [ pát říj 17, 2008 2:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Páni co na to říct.. Vypadá to naprosto super, těšim se na pokračování . |
Autor: | f!sa [ pát říj 17, 2008 2:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Okolí ti moc neposoudim, ale ta mašina je fakt supeer |
Autor: | joxer [ pát říj 17, 2008 2:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moc hezky, to muselo dat prace tesim se na textury |
Autor: | djs_core [ pát říj 17, 2008 2:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Semiš: Díky Snad bude ten čas f!sa: Také Díky. Okolí ještě není zdaleka hotové, to se bude odvíjet až podle množství kouře joxer: Také Díky. Práce to dalo dost, i když to není tolik znát. Texturování bude co nevidět... |
Autor: | Sagi [ pát říj 17, 2008 6:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sunrise on the Rail |
djs_core píše: Musím se přiznat, že přechod šel celkem hladce a rychle jsem si zvykl. V tuto chvíli si už připadám v Blenderu jako doma
Zajímavý.. já teď nedávno zapnul blender a nemohl jsem si vůbec zvyknout. |
Autor: | djs_core [ sob říj 18, 2008 6:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejsem proti. Až projekt dodělám, stejně dám na stránky scénu ke stažení. Jen se bojím, že na hru mám moc hustou polygonální síť a hodně objektů. Otázkou ještě zůstává, jak mi bude dlouho trvat dokončení ... |
Autor: | djs_core [ sob říj 18, 2008 8:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok. Diky |
Autor: | Akita [ ned říj 19, 2008 7:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeee, krasna vzpomynka na muj projekt. viewtopic.php?t=6004 Doufam ze to dotahnes do konce (ne jak ja ) |
Autor: | djs_core [ ned říj 19, 2008 10:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, koukal jsem. Pěkný model, ale škoda těch materiálů, nastavení pohledu kamery, okolí a renderu Nakonec tam ta propracovanost v té komplet černé moc nevynikla. A ty koleje by si zaslouzily taky trochu vic prace |
Autor: | taby [ pon říj 20, 2008 12:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc pěkná práce. Těším se na to, jak si poradíš s kouřem a párou. Plánuješ to včetně nějakých postav? |
Autor: | djs_core [ pon říj 20, 2008 12:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky Kouř a páru si nechávám nakonec, protože exportní skript pro Vray, zatím neumí exportovat částice. Ale bavil jsem se o tom přímo s autorem skriptu a plánuje tuto funkci v blízkém časovém horizontu zakomponovat... Chtěl bych mít kouř a páru přímo součástí scény. Jinak postavy vůbec nejsou můj obor, takže bohužel bez postav... Ale myslím, že v tomto případě to snad zas tolik nevadí |
Autor: | taby [ pon říj 20, 2008 1:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To asi nevadí, i když nějaký strojvůdce koukající se z okna by byl taky pěkný. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |