Právě je pát lis 22, 2024 10:21 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2012 2:02 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 13, 2012 7:16 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Žilina
:emo36: Render podľa mňa nie je až taký zlý. :emo36: Render je rýchly aj keď SOLID my už poriadne seká. :emo36:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2012 2:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
render ako render filip, nemyslim 3D okno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2012 2:13 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 13, 2012 7:16 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Žilina
Ja viem. :emo02:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2012 3:53 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Filippriec píše:
Neboj, PC ti to utiahne keď dáš BOUNDING BOX. (viz. http://filipoveplastovemode.wix.com/fil ... e/mainPage (obr. v pravo hore))


dik za tim, to mne nenapadlo :)

Jinak rendr ..už mi cycles parkrát spadlo ..ale za to mohla velikost textury mapy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 21, 2012 7:25 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
pomalu postupujeme vpřed :)

Obrázek


ty textury jsou jen nahozené


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 21, 2012 8:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 13, 2012 7:16 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Žilina
Dáš tam POV-Ray? A ideš to robiť fotorealistické?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř srp 22, 2012 8:28 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Rendruji to v cycles ...ale stačí mi to jen přiblině, hodlám celé kouzlo vytvořit postprodukcí, přidat do toho trochu výtvarna


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: čtv srp 23, 2012 10:12 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Obrázek

trochu jsem pokročil a konečně jsem se naučil dělat stromy :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 8:24 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Tak to je brutalne ohnisko kamery... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 8:27 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
17mm, co bys chtěl - tím se fotí architektura :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 8:30 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No ja fotim aj 14mm. Ale kompozicne je toto spatne. Mas tam az velmi vidiet nerovne linky. Najviac mi bije do oci balon. Ten by som dal prec, niekam inam. A skusit iny uhol kamery nech ten velky barak vpredu to nema takto vyrazne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 9:42 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Ono jde právě o ten barák, musím být hlavní a v té ulici jsem nenašel lepší úhel - byl jsem docela spokojený :) ty čáry jsou všechny rovné..nevím kde se ti deformují, ale tomu nerozumím, tak budu za každou radu rád!

+ ta cesta není rovná


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 9:50 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
ještě se z toho bude dělat video pro web takže to musí být 16x9 a to mě taky strašně limituje, ale klidně ti pošlu scénu a když najdeš lepší pohled, sem s ním!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 10:40 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Tak u videa si pomozes ze mozes robit detaily - celky a plavat medzi nimi. Nemusis mat furt viditelne vsetko..

R.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 11:14 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Darkfejzr píše:
Ono jde právě o ten barák, musím být hlavní a v té ulici jsem nenašel lepší úhel - byl jsem docela spokojený :) ty čáry jsou všechny rovné..nevím kde se ti deformují, ale tomu nerozumím, tak budu za každou radu rád!

+ ta cesta není rovná

Jedna věc je, že při takovém ohnisku už není perspektivní projekce uplně vhodná. Normální široký objektivy mají už značné soudkovité zkreslení. Doporučil bych teda Stahnout testovací build BLenderu 2.64 kde je v nastavení kamery na výběr i fish eye.
A moje druhá rada je, že když děláš vizualizaci, tak se uplně vykašli na to, co je ve skutečnosti vidět a není. Proto taky děláš vizualizaci a ne fotografii. Můžeš tu kameru klidně umístit pod zem nebo do baráku a nastavit scénu tak, abys viděl co potřebuješ. Např. tady: http://www.flickr.com/photos/maracz/653 ... hotostream jsem kameru naschvál umístil dva metry nad strop, protože jsem mohl použít rozumné ohnisko a když jsem nastavil strop tak, aby byl pro kameru průhlednej, tak bylo po problému. A to, že by to ve skutečnosti nikdy nikdo vyfotit nemohl mě moc netrápí. Vizualizace má být pěkná, ne přesná...
Jinak hezkej progress, jsem zvědavej, co s tim uděláš v tom slibováném postprocesu...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz