Vytvoril som skript ktory z obrazku vygeneruje mapu.
Kus kodu som okopiroval z blender api, ale ten bol len na vytvorenie piramidi(
http://www.blender3d.org/documentation/ ... odule.html)
praca s nim je pomerne lahka.
v scene sa nachadza jeden plane, ktory ma premenne x,y,range,cesta
x a y - je to pocet pixelov na ich osiach
range - maximalne vyvysenie
cesta - sem zadate uplnu cestu k obrazku z ktoreho ma cerpat
je potrebne mat nainstalovanu kniznicu Image, ktoru najdete tu:
http://www.pythonware.com/products/pil/
Skript je zatial vo vivoji. Chybi:
- ak date rozdielne x a y tak nebude fungovat
- medzi rozlisenim texturi a x,y by mali byt len male rozdiely, to sa tyka
hlavne ak by bolo x,y vecsie ako samotna textura
ukazky:
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyskaterenu/sopka.jpg
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyskaterenu/drevo.jpg
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyska ... terenu.jpg
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyskaterenu/ja.jpg
Blend:
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyska ... renu.blend