Právě je sob lis 30, 2024 5:01 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2007 12:21 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 25, 2004 3:04 pm
Příspěvky: 113
Bydliště: nedaleko Prahy
Modely i textury jsou skvělý (ale to sem už ani nemá cenu znova psát.. :) ), akorát k tomu uchycení štítu- nevím, jaký má mít skutečný rozměr, ale pokud to nemá být jen pěstní štítek (průměr do cca. 40 cm), teda pokud to má být štít, který je uchycený na předloktí, tak by se to dost těžko drželo a ovládalo, takže dřevěný držátko posunout od středu, aby tam nebyla taková páka a přidělat tu koženou pásku, prostě něco, jako je tady: http://shop.larp.cz/e-shop/product_info ... ucts_id=34


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2007 2:37 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
freekill : moc te nechapu ;)
batwim : to urcite a doufam, ze se jeste zlepsim !
jj jina textura kuze bude, taky doufam, ze to bude skvely jestli to dodelame.. snad do 2 mesicu uvidite nejake to demo jestli programatori nebudou zahalet a o prosti nedeli sem vecer postnu dalsi novinky a bude u nich hudba :)
Solid Liquid : on to chrizofilax snad veme na vedomi.. ;)


Naposledy upravil Alfisko dne úte kvě 08, 2007 10:17 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2007 2:44 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
2Af: Nic, jen ze je to náhoda...presne tu texturu jsem chtel pouzit(nasle jsem na googlo), model je taky stejný...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 11, 2007 9:32 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 9:24 pm
Příspěvky: 71
Velice se mi to zamlouva, ale nejak se mi nedaří najít ten odkaz na engine


Naposledy upravil Dlaha dne pon kvě 14, 2007 8:09 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 12, 2007 3:02 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Tak přemejšlí se nad implantací Ogre a crystal space...


Naposledy upravil Genom dne sob kvě 12, 2007 12:49 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 12, 2007 10:45 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Tak jestli bude OGRE nebo CS tak to bude narez :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 12, 2007 12:19 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 01, 2006 2:42 pm
Příspěvky: 39
Dlaha píše:
Velice se mi to zamlouva, ale nejak se mi nedaří najít ten odkaz na engine


Engine je vlastní, starý link: http://realitystream.czenet.com. Nejspíš se ale engine v nejbližší době přejmenuje a koupí se doména. Plánujeme vytvoření většího portálu enginu pomocí zope/plone, chceme tam dát wiki, fórum a trac.

Ukázková videa z enginu:
http://realitystream.czenet.com/movies/3dgui_early.ogg
http://realitystream.czenet.com/movies/motion_blur.ogg
http://realitystream.czenet.com/movies/ ... ffects.avi
http://realitystream.czenet.com/movies/ ... cement.avi

Problém je, že na enginu pracují jenom 2 programátoři a z toho jeden se zatím spíš učí, potřebovali bychom přijmout někoho dalšího do týmu. Pokud by někdo měl zájem, tady je link na inzerát na ceskehry.cz: http://www.ceskehry.cz/forum/viewtopic.php?t=5387


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 20, 2007 9:07 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
po 28 dnech

Stanleyho prace :
tris : 1 ma cca 100 tris (mozna prehanim)
diffuse mapa 512x256 RGB
normal mapa 256x128 RGB
http://nhmaniaci.wz.cz/bedny0005.jpg

bedny s vikem, bez vika..spoustu velikosti !.. ty se urcite budou do hry hodit
_______________________________________________________________________________________

Karl0sova prace :
tris : 3174
diffuse mapa : 1024x1024 RGB
normal mapa : bude
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26810.jpg
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26811.jpg

llodka kterou sem modeloval ja, zacal texturovat ja (nanestesti jen z jedne strany) a tak se musel prace chopit karl0s
pretexturoval boky a palubu (bez nadavek se to neobeslo) dozvedel sem se, ze mam pouzivat mirror.. :) zacal i vnitrek ale tam toho jeste moc neni.. par veci tam jeste chybi.. na tom se jeste makne..
_______________________________________________________________________________________

Moje prace :
tris : 56674
1.diffuse mapa : 1024x1024 RGB
1.normal mapa : 512x512 RGB
2.diffuse mapa : 512x512 RGB
2.normal mapa : 256x256 RGB
3.diffuse mapa : 1024x1024 RGB
3.normal mapa : 512x512 RGB
4.diffuse mapa : 512x512 RGB
4.normal mapa : 256x256 RGB
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26813.jpg
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26812.jpg
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26815.jpg
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26814.jpg

*normal mapy na obrazku nejsou videt, ale mam je! ;)
skoro vsechno co je videt je nove.. na par mistech to jeste nemam namapovane nebo chybi textura.. to pak nejak opravim dneska na to uz nemam cas, jinak do staji se vejde cca 42 koni (z toho 8 mist nalezi hospode vedle..) pak tam nahore pribyla vez a kasarny.. a je tam jeste skladiste.. ale to az ve hre ;)

_______________________________________________________________________________________

Chrizofilaxova prace :
tris : cca 150
diffuse mapa : 512x256 RGB
normal mapa : bude
http://download.chrizo.com/fantazy/render0001.jpg

on tomu rika hlinena vaza, a ono to tak i vypada, on to jeste vylepsi ;) zejo chrizofilaxi.

tris : cca 400
diffuse mapa : 512x512 RGB
normal mapa : bude
http://download.chrizo.com/fantazy/stit.JPG

takovej zelenej stit, jak mi ho popsal.. mohl by byt dobrej, uvidime
_______________________________________________________________________________________

Johnnyho prace :
tris : cca 1000
diffuse mapa : bude
normal mapa : bude
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26809.jpg

Elf od Johnny.D, zatim nema nohy, na hlave by to asi chtelo trochu ostrejsi rysy a vubec docela malo telo v pomeru s hlavou, on na nem za tyden zacne zase makat, ted nema moc casu.. jinak je to podle me super ;)
_______________________________________________________________________________________

Bumbkinova prace :
tris : cca 630
diffuse mapa : bude
normal mapa : bude
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26816.jpg

prasatko od Bumbkina, zatim silny WIP
_______________________________________________________________________________________

Taperrova prace :
verte mi ze hudba bude *nekdy bude..


Naposledy upravil Alfisko dne úte kvě 22, 2007 10:02 pm, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 22, 2007 6:04 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Af: Veď na tom vašom projekte pracuje hádam polovica ľudí z fóra :shock:

Už aby ste to dokončili :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 22, 2007 8:49 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
DonaldX píše:
Af: Veď na tom vašom projekte pracuje hádam polovica ľudí z fóra :shock:

tohle je super forum, vsechny grafiky co mam sem nasel tady
DonaldX píše:
Už aby ste to dokončili :thumbsup:

to si jeste pockas ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 30, 2007 2:54 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 12, 2007 7:23 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Červený Kostec
Tak potom dej hlavně vědět až to bude hotový.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 13, 2007 8:54 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned kvě 13, 2007 10:26 am
Příspěvky: 33
Tento projekt vypadá hodně zajímavě a ubírá se dobrým směrem....jsem zvědav jaké to bude...doufám, že tam bude velká volnost pohybu :) jinými slovy : hodně štěstí chlapci :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 13, 2007 8:59 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 01, 2006 2:42 pm
Příspěvky: 39
Problem je, ze stesti nestaci. Chce to nabrat dalsi lidi :? Hlavne nekoho, kdo nebude linej delat rozsahlejsi technologicky demicka. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 8:57 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 9:24 pm
Příspěvky: 71
no chtěl bych se zeptat muzete uz treba zapnout hru a chodit po nejakem malem meste????(jen treba chodit???)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 14, 2007 9:16 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 01, 2006 2:42 pm
Příspěvky: 39
Dlaha píše:
no chtěl bych se zeptat muzete uz treba zapnout hru a chodit po nejakem malem meste????(jen treba chodit???)


To je mozne uz velmi dlouho, dokonce jsou natocena videa, kde se chodi po meste se zapnutym postprocessem.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz