Unity: V základní verzi, která je zdarma dle mého názoru poskytuje vše, co je k tvorbě hry potřeba a předpokládám, že na ZUŠ AAA hru pro masy tvořit nebudete (komerční). Vadit někomu možná bude spíš to, že free verze zobrazuje watermark, který nejde vypnout. Nadruhou stranu má přímou podporu pro .blend soubory, propojení s Visual Studiem a možnost skriptování v JavaSriptu (UnityScript) nebo C#.
UDK: Free edice, vycházející z UE3. Je zdarma, dokud se hra nezačne prodávat. Obsahuje komplexní nástroje, s možností modelování, texturování atd. Skriptování přes UnrealScript. Problém UDK je problematický import - vesměs jen static mesh.
UE4: Novější verze enginu. Skriptování přes C++. Import přes FBX, od verze 2.71 podporuje vše co u enginu Unity, tedy i skeletální animace.
UDK bych tedy vynechal a rozhodoval se dál už jen mezi Unity a UE4.
Z pohledu vývojáře se mi více zamlouvá Unity pro jeho možnost integrace s VS a vývoji pod C#. Naopak by mi asi vadil watermark.
S UDK jsem nějakou dobu pracoval a pokud UE4 je podobného ražení, šel bych do UE4. Navíc UE4 lze též integrovat s VS a C++ mi není úplně cizí.
Vzhledem k tomu, že hlavní roli bude hrát též licenční politika, opět bych volil UE4. Její Education licenční politika je přívětivější než u Unity (0 vs cca 120$)
Zdroje, které by mohli být nápomocny:
http://blog.digitaltutors.com/unity-udk-cryengine-game-engine-choose/http://code.blender.org/index.php/2014/06/supporting-game-developers-with-blender-2-71/