Právě je úte lis 26, 2024 11:39 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: SOR C10.5
PříspěvekNapsal: čtv zář 12, 2013 3:04 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Ono se stačí podívat na testy procesorů na hrách kde je od nejlevnějších po nejdražší procesory mizivý rozdíl a pak na test grafických karet kde třída karty má obrovský vliv na framerate.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SOR C10.5
PříspěvekNapsal: čtv zář 12, 2013 4:26 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte srp 03, 2010 11:03 am
Příspěvky: 51
Když se clovek podívá na doporučenou HW náročnost, tak je to taky zajímavé třeba porovnat s GTA IV

OMSI:
Operační systém: Windows XP/Vista/7
Procesor (CPU): AMD Phenom II® nebo Intel Core 2® nebo ostatní Dual/Quad Core CPU, 3 GHz
RAM: 4 GB
Grafická karta: ATI HD 5700 series nebo ekvivalentní NVIDIA model, DirectX 9.0c nebo vyšší

GTA IV
Operačný systém: Windows Vista - SP1 / Windows XP - SP3
Procesor: Intel Core 2 Quad 2.4 Ghz / AMD Phenom X3 2.1 Ghz
RAM: 2 GB (Windows XP) / 2.5 GB (Windows Vista)
Grafická karta: 512 MB nVidia 8600 / 512 MB ATI 3870

Mě třeba jede GTA IV na maximální detaily plynule, ale s OMSI se nekdy nedostanu ani nad 25FPS, tak cim to teda je? Nejspíš to bude problem programatoru a optimalizace, čimž je take zodpovězená otazka Proč ten model není kvalitnejší :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SOR C10.5
PříspěvekNapsal: čtv zář 12, 2013 8:17 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Still-Alive:
jak obecně? :emo15: dyť tohle je koncept PC!
máš tam CPU které nikdy nebude stejně výkoné jak specializované karty, jako je například Grafická kerta, PhysX karta a další a další karty a protože instrukce nejsou specializovaný jen na určitý druh výpočtu jako právě u specializovaných karet...

ty tam jsou doby kdy se nepoužívali grafické karty a to již 20let!

slujda:
porovnáváš neporovnatelný :emo02: hru kterou delaj nadsenci a která je naprosto otevrena porovnavat s tří Ačkovým titulem? :emo02:
to si mě celkem rozesmal!

zaleží na Enginu který je použit...

to co má omsi vypada spis na nejaky engin který neni optimalizovany a je opet napsany nejakyma nadsencema
kdez to GTA pouziva engin RAGE napsanej profikama od rockstaru, nasledne optimalizovanej pro konzole a az pak pro PC....

pokud tedy budeš normální tak si engin nebudeš psát a sáhneš po něčem co už je dneska ověřené! na příklad Cry engine, nebo UDK či uniti.. a na tom začneš stavět hru, máš pak o dost min problemu s odladovanim a s tim aby to chodilo normalne....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SOR C10.5
PříspěvekNapsal: čtv zář 12, 2013 10:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Bumpkin: Tak proč tedy některý engine, těží více z lepšího CPU, než z GPU? Jako že některý engine více využívá CPU...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SOR C10.5
PříspěvekNapsal: pon zář 16, 2013 2:12 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Still-Alive píše:
Bumpkin: Tak proč tedy některý engine, těží více z lepšího CPU, než z GPU? Jako že některý engine více využívá CPU...

Který?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SOR C10.5
PříspěvekNapsal: pon zář 16, 2013 8:07 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Still-Alive: musim jen s X_H_Nem souhlasit, ukaž mi který engin je založený na tom aby vykresloval grafiku skrz CPU? :emo15:
to se urcite vratis nekam k osmibitum kdy nebyly dedikovaný grafiky :D
jinak prave proto byla vytvorena GPU aby se 3D grafiky nepocitala na CPU :emo02:

jese bych dodal aby si si prosim nasel historii GPU!!! pak pochopis proc jsou enginy minimalne zavisle na vykonu CPU...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SOR C10.5
PříspěvekNapsal: pon zář 16, 2013 11:31 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Já neřekl že je engin přímo založení na překreslování grafiky přes CPU, to je pitomost sama o sobě! Ale jsou i hry, které těží z lepšího CPU, v závislosti na FPS ve hře... Z fleku si nevzpomenu co to bylo zrovna za gamesu, ale čtu to "celkem" často...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz