Právě je čtv bře 28, 2024 10:06 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: pát zář 21, 2012 11:17 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
Apolokrieg píše:
Tak další krok. udělal jsem nějaké úpravy na základě Tvých rad. Pořád to ale vypadá jako "Lego" nebo hra z roku 2000.

Tak jako je základem dobré textury špinění, tak základ dobrého modelu je v deformacích ... nemůže to být všechno perfektní a stejné ... sloupy můžeš namnožit, ale pak každý edituj zvlášť a udělej s ním něco, co ty druhé nemají ..jiný průměr, zakřivení na povrchu, odchylku v délce, přetvaruj zakřivení vrcholu atd...

a stejně musíš přistupovat ke všemu ve scéně...nemůže to vypadat jako přesný obrobek ...třeba ta hromada dokonale stejných prken ...

...to je důvod, proč to vypadá uměle ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: sob zář 22, 2012 9:53 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
další pokrok, ale koukám, že drezínu budu muset ještě poupravit

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: pon zář 24, 2012 1:04 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 13, 2012 7:16 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Žilina
Ja by som tie stlpy dal stredu obrazka. :banana: :banana: :banana:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: pon zář 24, 2012 1:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
No já bych něčím vypodložil koleje... takhle by daleko nedojel :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2012 8:08 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
Vzhledem k tomu, že jsem se dostal do slepé větve (obrázek má tisíce chyb, tak jsem se rozhodl ukočit pokračování). Něco jsem ještě dodělal a zde je finální podoba. lepší to už nebude.
Obrázek

Oznámkoval bych se 3- (to jen proto, že jsem takovou věc (model krajiny) dělal poprvé)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 5:28 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
Zkouším proniknout do Blenderu 2.6X, tak jsem si vytvořil při té příležitosti takovou jednoduchou věc.Doteď jsem pracoval a asi i nadále budu v 2.49.
Obrázek

Nevíte jak zacentrovat kurzor v 2.6X, nemohu na to zaboha přijít. V Blenderu 2.49 zmáčknu C a je to. Tu už fakt nevím jak vystředovat na místo kde něco dělám. Dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2012 5:35 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Apolokrieg:Ctrl+Num.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: pát říj 05, 2012 11:44 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Ctrl + Num ale necentruje, nebo ano? ja myslel, ze to dela obraceny pohled prislusneho cisla.
Ctrl + 1 je pohled zezadu, Ctrl + 7 je pohled zespodu...

to Apolokrieg: ja bych doporucoval v uzivatelskem nastaveni na karte Interface zakliknout Zoom to mouse position. tim si vzdy prizoomujes tam, kam potrebujes. od doby, co mam tuhle funkci aktivovanou, uz vycentrovani na objekt nepotrebuju. :)
(ale je fakt, ze taky by me zajimalo, cim se to dnes dela.)

EDIT: aha. taurus myslel Ctrl + Num , (carka na numericke). to centruje na kurzor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv čer 20, 2013 9:18 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
V rámci tématu náboženských fanatiků jsem si vytvořil po delší době něco takového do tématu, no a taky, abych nezapomněl jak se s tím Blenderem pracuje. Ten obrázek snad ještě předělám do jiné scény (podle času)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: sob čer 22, 2013 9:55 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Dlažba mi příjde že bude krapek upscale
Nasvětlení je dost zlé používáš oblohu?
a určitě by si měl zapracovat na trávníku dnes už textura nestačí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: ned čer 23, 2013 1:41 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
suhlasim, velkost textur, kamera, velksot modelu posobi ze to ma v reale asi 20cm na vysku....pride mi to ako zbuchane za 20 minut


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: ned čer 23, 2013 8:43 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Jj, je to fakt, vypadá to jako nějaký malý modýlek... :-) Může za to hlavně ne moc vhodný úhel záběru a velké rozměry věcí, které by měly být mnohem drobnější.
Asi bych to zabral spíš jako že z podhledu, aby vyniklo, že to má být větší budova. Nevidím nikde žádné dveře, takže to asi mají být jen nějaká boží muka, ale i tak by to mělo být vysoké aspoň jako dospělý člověk. Texturu trávy (přiznám, že zatím jsem taky ještě líný trávu modelovat...) bych podstatně zmenšil, stejně tak i velikost dláždění, obrubníků a krytiny na střeše.
Jinak, neznám všechny kostely a kapličky, ale neměly by stěny mít aspoň trošku zdobnější barvu - i když třeba vybledlou a odprýskanou? Takhle to připomíná betonový vojenský bunkr...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv čer 27, 2013 9:19 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
Trochu jsem to poupravil, ještě na tom zapracuji.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: stř črc 10, 2013 8:13 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Na travniku jeste makni. Asi jsi jel podle nejakeho tutorialu, mrkni se jeste na nejaky, kde se resi ohnuti stebel travy - tobe vsechny trci vzhuru k nebi. A taky by nemusely ty stebla byt jak na zastrizenem travniku, vsechna je mas stejne velka. Proste tomu dodej krapet chaos a neorganizovanost, neni to prece vojenska prehlidka.:-)

Ke zvolene fotce na pozadi se nehodi tohle nasvetleni. Ty tam mas hrozne tmave a ostre stiny, pritom (jak napovida fotka) slunce by asi jiz svitit nemelo.

A kaplicky a bozi muka byvaji spis stihle stavby. Ty z toho mas poradne bachraty hranolek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: stř črc 10, 2013 3:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Co se travy tyce vypada to ze pouzivas vlasy podle me je lepsi udelat trs meshem a rozdistribuovat to pres particle


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz