Právě je sob lis 23, 2024 3:11 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 12:52 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Díky všem za super tipy!

Jinak moc blafovat nemůžu, pac to bude virtuální prohlídka :)

Tady jen pár nových náhledů - toho postprocesu si nevšímejte, je jen orientační

Obrázek
Obrázek

Ještě bych se zeptal: jak nejlépe nasvítit noc jakou mám já?
Znáte nějaký účinný postup jak se zbavit "butterfly" efektu - světlých pixelů?

za jakékoliv připomínky jsem nesmírně vděčný!

Scény jsou bez animačních objektů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 2:05 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Kód:
Doporučil bych teda Stahnout testovací build BLenderu 2.64 kde je v nastavení kamery na výběr i fish eye.


Ta možnost je i v posledních buildech 2.63 ale jen pro 360stupnu a to jsou potom panečku zkreslení


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 3:17 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Darkfejzr píše:
Kód:
Doporučil bych teda Stahnout testovací build BLenderu 2.64 kde je v nastavení kamery na výběr i fish eye.


Ta možnost je i v posledních buildech 2.63 ale jen pro 360stupnu a to jsou potom panečku zkreslení


no ale to není fish eye projekce - u ní si právě můžeš nastavit úhel toho zkreslení...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 3:25 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Darkfejzr píše:
Díky všem za super tipy!

Jinak moc blafovat nemůžu, pac to bude virtuální prohlídka :)

Nechci se s tebou o tom příliš přít, ale jestli jsi viděl The Third And The Seventh, tak to taky nemá s realitou moc společného. A jestli jsi to neviděl, tak se na to koukni ;)

Darkfejzr píše:
Znáte nějaký účinný postup jak se zbavit "butterfly" efektu - světlých pixelů?

Jestli myslíš jak se zbavit fireflies tak snadno to jde, když nastavíš clamp na hodnotu cca 1.0 (Properties - Render -Integrator - Clamp - 1) Chce to trochu experimentovat s tou hodnotou, záleží na typu osvětlení...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2012 3:55 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Citace:
Nechci se s tebou o tom příliš přít, ale jestli jsi viděl The Third And The Seventh, tak to taky nemá s realitou moc společného. A jestli jsi to neviděl, tak se na to koukni ;)
to je super !

vubec se nepřem a díky moc! ...já se teprv všechno učím a mám dost málo času. S tím ohniskem jsem experimentoval fakt dost dlouho a přijde mi to v pohodě :)

každopádně dík!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2012 6:32 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Zdravím!

Mám prosbičku:

pomohl byste mě nebo nasměřovali na nějaký pěkným nodovým strom pro mokrou zem?
Obrázek

něco jako tohle
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2012 7:43 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Obrázek

nějak si nejsem jisty nodama


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 28, 2012 6:19 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Zaujalo mě to téma a tak jsem udělal takovej minitutorial:
https://www.youtube.com/watch?v=4BFIdNb ... ture=g-upl
Neříkám, že je to jedinej možnej způsob a už vůbec ne ten nejlepší, ale podle mě se od toho dá odpíchnout, tak snad to trochu pomůže...

Marek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 28, 2012 9:32 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Týýý jo! Super!

Měl by sis založit stránku s tutoriály - pokud ještě nemáš - klidně ti s tím pomůžu, už mám jednu rozdělanou :))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 28, 2012 1:54 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Ještě by mě zajímalo jak vyřešit ten displacement u rozdílných velikostí polygynů - jak mám já
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 28, 2012 3:09 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Obrázek

tak nakonec jsem to udělal takhle - bez displace modifikatoru a přidal jsem trosku noisu na vodu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2012 12:22 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
nechci šťourat ale furt se mi to nezdá... přijde mě rozhašený měřítko :(
nebo špatný úhel kamery

každopádně prostě když na to koukam tak se nemám čeho chytit abych si srovnal jak je co velké :(
- betonové zábrany jsou vůči kontejneru šíleně malé
- kontejner je vůči okolí šíleně velký, viz porovnání s obrubníkem, se stromem, nebo okení tabulí, či betonovou zábranou
- strom je vůči lampě pidižvík
- i kdyz je render dost zasimenej taks e pod lampou (na svetle) da poznat velikost dlazebnich kostek a ty jsou zase opet hrozne velke :(

nechceš si tam hodit neco co podleceho by se dali srovnat velikosti? nejakou beznou vec jako je treba kos, popelnice nebo jeste lip postavu cloveka, Alfisko ve svých renderech města používal jednu dobrou loutku podle které se vše dalo odhadnout :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2012 8:05 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Bumpkin: Mne to ale nepride az tak hrozne. resp. Proporcne vobec nevidim problem. Strom predsa moze byt velky jak chce. Vacsi jak lampa aj mensi jak lampa. Takych mam pred balkonom zopar. A betonove zabrany mi pridu voci kontajneru tiez ok. Asi kazdy mame v svojom bydlisku ine. :)

V podstate (nie konstruktivne) ale subjektivne musim povedat, ze je to ok ale ako celok ma to nejak nezaujalo. A neviem v com presne moze byt problem? Jedine co ma totiz napada a jedine s cim teda v prispevku suhlasim s Bumpikom a opat sa k tomu vraciam ked som to napisal uz na zaciatku vlakna, ze asi bude nieco s kamerou, kompoziciou. Ta asi robi to, ze je to nezaujimave...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2012 8:11 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
díky všem za připomínky - určitě máte pravdu s měřítkem - jinak ty lampy jsou opravdu brutálně vysoké.
Pohled slouží účelu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2012 8:14 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
otázka do placu: když někomu z Vás hodím kompo - ukážete mi správné nastavení kamery tak aby bylo vidět to co je potřeba? Děkuji!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz