Právě je úte lis 26, 2024 11:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 487 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 33  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2012 7:53 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
yarpen: hehe wir mi jen potvrdil to co sem se domnival :wink: no chypu ze je to prvni auto ale vytknu ti proste nenavazmnost dílů to je hodne zásadní chyba (kdyz ti nekde zacina looop musi ti jit stejne i po dalsi casti auta /blatniku, dverich atd./ to na hodne mistech nemas primou navaznost, jako kdyby si si sice udelal nejaky zakladni model ale paksi kazdou vyrizlou cast delal zvlast a ignoroval to jak se ti to meni po tom co tam pridavas dalsi zahusteni :-) )

urcite bych byt tebou s dalsim vozitkem navstivil smcars.net a nebo se zeptal jak co modelovat ;) pripadne vzal PSko a na par fotek si nakreslil to jak budes delat sit auta :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: stř led 04, 2012 6:55 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale jaká je tedy potom výhoda rozdělovat to auto na části, když stejně píšeš že ty díly na sebe musí navazovat (pochopil jsem že asi meshflow) - autům nerozumím


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: stř led 04, 2012 10:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 6:52 am
Příspěvky: 322
Bydliště: hokna
Nemyslím, že Bumpkin upozorňoval zrovna na části typu dekl přední kapoty a okolní karoseri (kdy to jsou dva samostatné objekty), jako spíš nenávaznost polygonů v rámci jednoho objektu, jako je tomu na předním levém blatníku v úrovni světla, kdy spodní řada má 5 polygonů a řada nad ní polygony pouze 4. Navíc na sebe nenavazují, takže se tam objevují např. 2 polygony s 5ti vertexy.
Tím pádem ti Blender nenabídne čistý loop-cut pro případné zahušťování.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: čtv led 05, 2012 12:17 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
bobbin: neni to jen kvuli loopcutu ;) je to i pak spatne deformovane (subsurf-turbosmooth-/nevim jak se to menuje v maye/) to proste pak spatne zdeformuje :( ale vicemene mas pravdu ;)

Forseti: to si spatne pochopil, rozdelit to musi uz jen kvuli tomu ze je to napriklad i fyzicky rozdelene, nebo kvuli animaci atd.... napriklad u postav taky nemas telo a obleceni jako jeden objekt...
nasledne kdyz ti na dverich tvori 4 loopy prohnuti dveri tak ty druhy dvere co navazuji prece nebudes delat jen ze dvou loopu nebo snad ano?? prvne by si nechytl stejnej oblouk a nasledne by si to stejne musel zahustovat kvuli dalsim detailu (napríklad klika dveri), takovímadle argumentama bych mohl pokracovat dal a dal

následne dost casto tvrdim ze na zacatek je dobre si to rozdelovat do dalsich objektu aby se v tom clovek vyznal (vim jak mi ze zacatku delalo problemy se ve vic zahusteny siti vyznat) ted kdyz se v tom orientuju tak mam celou sit jako jeden objekt ale nemam ji jako manifold, proste to neni uzavrene je to v miste spar rozdelene na ferovku je tam proste mezera... do dalsich objektu se pak vetsinou oddeluji casti co se budou animovat (dvere viko kufru atd..)

no zase sem se rozepsal a zaneradil thread :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: čtv led 05, 2012 3:53 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
omlouvám se za offtopic, co tu kvůli mě vznikl.

Bumpkin: díky za vysvětlení. Taky když se pokouším něco dělat tak to rozděluju, bo je to prostě jednodušší, méně to zaneřádí model a dá se s tím následně lépe pracovat. Jen jsem to předtím nějak nepobral.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: sob čer 23, 2012 4:18 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Po delším čase dodělávám starší obrázky, ale kvůli práci teď nebí moc čas. Final mlýnu :)


Přílohy:
mill_final2.jpg
mill_final2.jpg [ 173.24 KiB | Zobrazeno 2573 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: ned čer 24, 2012 8:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Fajn, bez těch příšerných hor v pozadí je to mnohem lepší... :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2012 1:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Krásná práce. Moc se mi to líbí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: sob čer 30, 2012 12:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
http://www.blendernation.com/2012/06/29 ... rNation%29
Obrázek

Congratz :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: ned črc 01, 2012 7:33 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Díky za komentáře, jsem rád, že se obrázek líbí :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: sob srp 04, 2012 1:56 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
prace je nadherna, hlavne tem svetly trpyt je moc hezky.
mam ale jednu vytku: ta skala, co na ni mlyn stoji, je strasne moc zaoblena po okrajich. mohla byt tvarove mnohem clenitejsi, okousana... a ne jak nafoukly balonek, ktery je jen na nekolika mistech promackly.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: pon zář 17, 2012 7:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Smrq: už je to finální verze i s chybami co má :wink:
Tu je menší oddechovka co dělám po práci. Chtěl bych pak zkusit render v maye a porovnat výstup s blendrem jestli zbude čas


Přílohy:
chess_king.jpg
chess_king.jpg [ 22.69 KiB | Zobrazeno 2185 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: pon zář 17, 2012 10:10 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
to je textura omietky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: pon zář 17, 2012 10:20 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
yarpen: naněkolika místech semi ta textura zdá mázlá (dole u tý patky)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yarpen wip
PříspěvekNapsal: úte zář 18, 2012 1:19 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Což mi připomíná, že je škoda, žes nedokončil ty své předchozí šachy. Mělo to šťávu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 487 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 33  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz