Právě je sob lis 23, 2024 2:58 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: čtv dub 26, 2012 10:13 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 9:06 am
Příspěvky: 145
Bydliště: Blízko Plzně
Nový render alchymistické laboratoře. Co se týče modelování, tak zbývá už jen křeslo a doladit hadice u aparatury a přidat ještě odsávací komínky. Pak přijde na řadu úprava některých sítí a pak textury.

Render: Cycles (zatim jen Direct Light), kolem 750 snímků (bo jak se to jmenuje) a render time kolem 8 minut přes GPU.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: čtv dub 26, 2012 10:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Dobrý :) Co máš za grafiku?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: pát dub 27, 2012 5:57 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 9:06 am
Příspěvky: 145
Bydliště: Blízko Plzně
Nvidii GTS450 a zatím jsem s ní naprosto spokojenej, samozřejmě že na Full GI je to výrazně pomalejší, tam udělám za 10 minut tak 100 snímků, ale final render bude snad ještě o kousek lepší. Jedna přibudou ještě ty modely a musím si trochu pohrát se světly (ty mi vždycky dělají problém).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: pát dub 27, 2012 9:18 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 9:06 am
Příspěvky: 145
Bydliště: Blízko Plzně
Trochu jsem pokročil, znovu změnil nasvícení scény (ale pořád se mi to nelíbí), sklo šlo zpátky na bílou barvu (což po renderu znamená, že působí hrozně černě, i když mám nastavenou transparentnost), tekutina ve válci nepůsobí moc dobře, s tím se pořád peru.

Render Time asi 11 minut, 1500 samples, ale zdá se že by to pořád chtělo víc. Každopádně je to jen Direct Light, protože na Full GI mi spadly ovladače grafiky a na Limited to trvá hrozně dlouho a to nemá cenu.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: sob dub 28, 2012 10:30 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
To renderuješ takovouhle promakanou scénu celou najednou? Já bych si ji rozdělil na několik obrázků...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: sob dub 28, 2012 10:33 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 9:06 am
Příspěvky: 145
Bydliště: Blízko Plzně
Zatím najednou, ještě to není tak hrozné, až to bude final tak to půjde asi do vrstev:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: sob dub 28, 2012 11:37 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 9:06 am
Příspěvky: 145
Bydliště: Blízko Plzně
Další postup. Nevím proč, ale přestože mají všechny nádoby stejný materiál, tanker v popředí najednou vypadá úplně jinak.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: sob dub 28, 2012 7:48 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 9:06 am
Příspěvky: 145
Bydliště: Blízko Plzně
Další progres.

http://4.bp.blogspot.com/-57iSKcxdUxI/T5woi_JsaLI/AAAAAAAAAPU/B94XmKihJR0/s1600/render_006_web.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: sob dub 28, 2012 8:36 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
dva postřehy:
proč je každá lebka jinak velká, když je to stejný model?
ubrus u stolku v rozích odstává, jako by byl z nějaké tuhé látky.
jinak to vypadá docela dobře...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: sob dub 28, 2012 8:49 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 9:06 am
Příspěvky: 145
Bydliště: Blízko Plzně
Model lebky jsem zatím neřešil, dal jsem ho tam jenom kvůli vyplněnosti scény, nechám jednu pravděpodobně v polici a zbylé dvě nahradí lebky zvířat. Co se týče ubrusu, je z pytloviny, aspoň podle textury, tak mi to přišlo logické. Do alchymistické laboratoře plné špíny bych asi krajkový ubrus nedával:-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2012 1:27 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
ahoj je to pekný :-) ale koncepčně mi tam nesedí podstavec těch velkých nádob (cervená a zelená tekutna), nesedí mi do konceptu svou masivností a těmi bodci, nahradil bych to něčím steampunkovým (ozubená kola pokroucené trubky atd :wink: ) prostě nějakou 3 či 4 nožku která to ponese ;) a na to ten kondenzační nástavec
obrázky pro inspiraci:
http://www.claytonbailey.com/ceramics/souffler1.jpg
http://eatpaintstudio.com/eatpaintpress ... lchemy.jpg
http://www.mousesavers.com/Graphic%20Fi ... hemist.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-C6YtlH_KDg8/T ... +Glass.jpg

druhá věc co mi tam k tomu nesedí je židle dalo by se říci že je to podobné jako ten držák npádob :-( vůbec to nekoresponduje s tou knihovnou a s tím stole, ty jsou jednoduchýho stylu a a ůčelný ale držák nádob je jak podstavec z kamene, a křeslo je spíše trůnem než-li židlí která by se dala snadno odsunout aby alchymista mohl jít hned od poznámek pracovat

obrázky pro inspiraci:
http://www.bildindex.de/bilder/fmc403855a.jpg
http://www.codesmiths.com/shed/furnitur ... hchair.jpg
http://i00.i.aliimg.com/photo/201405047 ... of_Oak.jpg
http://fc02.deviantart.net/fs44/i/2009/ ... ystock.jpg
http://livewithwood.mybigcommerce.com/p ... 5_zoom.JPG
http://www.argoth.co.uk/images/chair1.jpg


na závěr přidej na detailu jako je nějakej bordel ve formě pavučin nejakýho smetí na zem, klidně tam rozhaž víc toho papíru a knížek 8-)

nevypadá to zatím špatně :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2012 10:00 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 9:06 am
Příspěvky: 145
Bydliště: Blízko Plzně
Dal jsem na tvé rady a prozatím vyzkoušel tohle:

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alchemy Lab
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2012 1:29 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 29, 2009 1:07 pm
Příspěvky: 73
Bydliště: Břeclav
jestli muzu prispet svym skromnym nazorem tak trojnozky na podepreni tak masivnich nadob mi nesedi, nadoby na referencich jsou mensi
zidle je ted urcite daleko vice prakticka, nicmene stylizace s ostny mela taky cosi do sebe, laborator urcite obyval nejaky sileny vedec... nevim, ceho chces docilit, ale mistnost ted pusobi docela mirumilovne


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz