Právě je pát lis 22, 2024 10:49 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2012 3:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Uhodl jsi dobře - nechtěl :woot: Já budu rád, že budu mít na Blender chvíli čas v "budoucnu" :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2012 4:01 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Still-Alive:já mám čas do příštího pátku, do té doby se to snad dost posune... netvrdím, že to stihnu, když ne tak ji dám k ledu na chvilku než bude zase více času

M.S.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv dub 12, 2012 6:04 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
2 bitevníky

doprovodní loď bude ve finální kompozici o dost menší
http://www.g-taurus.ic.cz/projekt/wisconsin.jpg

a Missouri
http://www.g-taurus.ic.cz/projekt/missouri.jpg
M.S. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: pát dub 13, 2012 1:25 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Kolik ma Missouri poly? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: pát dub 13, 2012 9:17 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Still-Alive:Missouri má 863366 poly 2374 objektů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv črc 19, 2012 8:50 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
nový model do scény
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv srp 09, 2012 6:59 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
nástřel města
http://4.bp.blogspot.com/-7FylTKfdgb8/U ... /domky.jpg
vím, že jsou ty domy malé nastane změna.

a pár objektů do něj
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv srp 09, 2012 8:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
To bude opravdu krásná propracovaná práce :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv srp 09, 2012 10:51 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
novej progres
http://www.g-taurus.ic.cz/projekt/g.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv srp 09, 2012 10:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
mne osobne tam tá kostolná vežička dosť vadí...cely ten obrazok ma liniu smerom doprava nadol (tie lode ju tvoria) a zrazu je tam tá veža.....prosote mi to nesadne, inac nadherna praca ale to uz iste vies :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv srp 09, 2012 11:13 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Paul 68 Rageous píše:
mne osobne tam tá kostolná vežička dosť vadí...cely ten obrazok ma liniu smerom doprava nadol (tie lode ju tvoria) a zrazu je tam tá veža.....prosote mi to nesadne, inac nadherna praca ale to uz iste vies :-)

o té věžicce vím, ta bude muset být do detailu promodelovaná a pak tolik vadit nebude... je na to do listu :)

ale díky za komentář, kritika vítána :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv srp 09, 2012 11:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
hmm no mozno....a tiez ze neviem ci kostol patri do pristavu/priemyselnej oblastu...ale tak uvidime :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: pát srp 10, 2012 1:32 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh meritko je dost v haji.........


no asi takhle veliskost aut vuci lodi nesedi nasledne nesedi veliskost kontejneru vuci autum myslim nakladnim...
proc je kontejner vetsi nez nakladak kdyz nakladak slouzil k jeho preprave???


http://www.litomysky.cz/drahy/imm/IMG_6515.JPG
http://www.kontejnery-na-prodej.cz/file ... ejneru.jpg
http://www.kontejnery-na-prodej.cz/file ... ejneru.jpg
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kontejner

od toho kontejneru pak můžeš odvodit veškerou velikost....

na stávajících obrázcích máš velké postavičky malé jeřáby a malé lodě... prostě si vůči nějakému objektu srovnej velikosti které máš teď hoooooodne špatně a to je ještě slabé slovo... :roll:
v tvém případě si nejsem jistzej velikostí lodě přijde mi malá!!! hooodne mala :roll:

http://cs.wikipedia.org/wiki/USS_Missouri_%28BB-63%29

Takticko-technická data
Výtlak: 45 000 T
Délka: 270 m
Šířka: 32,9 m
Ponor: 11,3 m

pokud bych to měl přepočítat na tvé postvicky tak v prumeru clovek meri 1,8m cili ponor by mel bit 6 a 1/3 cloveka!! a jednou tolik nad hladinu!!! u tve verze mi jde clovbek maximalne do visky 5X a to uz fakt musi byt!!!

nasledne velikost jerabu mi nesedi...

mas krasny zaber postavicky a jerabu vlevo dole, je tam krasne videt ze oploeni okolo ponorky je do 2/3 ale kdyz vemu velikost postavicky a dam ji nahoru na jerab ktery je hned vedle tak je zabradli postavicce maximalne po kolen, to mi nejak nesedi!!!! :-D

no mel by si si to nejak pomerit meritko ti fakt silene ale silene hapruje!!!!!!!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: pát srp 10, 2012 4:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Při tak velkém množství objektů, které bude nutno otexturovat, tak mě napadlo sem přihodit tip na jednoduché texturování objektů za použití procedurálních nebo tilleble textur.
http://mango.blender.org/production/blended_box/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Missouri
PříspěvekNapsal: čtv srp 16, 2012 6:36 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Krásny projekt, taky ted na necem podobnem pracuji :) nevim jestli se nekdo ptal, ale co mas za pc?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz