Právě je sob lis 23, 2024 2:42 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: stř bře 07, 2012 7:03 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Podporuje prosim HAIR particles Cycles? A ako sa v 2.6 vlastne robi simulacia physics cez GPU? Slusal to uz niekto z vas?

R.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: čtv bře 08, 2012 1:40 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Este jedna otazka. Je mozne vyrenderovat z Cycles s Premultiplied? Nevidim tam ziadnu taku moznost..

A zaroven problem tu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8556&p=91150#p91150 vyriesil i tuto otazku a Premultiplied funguje. proste to vsetko treba ponastavovat tak ako to chceme v klasickom internale a az potom sa prepnut do Cycles render....

Diky.
R.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 8:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Pokud se nic nezměnilo
Kód:
Hair doesn't work in the cycles renderer. To get it to render you'll have to convert it to a real mesh object.

Takže udělat to asi takhle:
http://tutorialfield.blogspot.com/2011/ ... grass.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 8:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
[quote="Still-Alive"]Pokud se nic nezměnilo
Kód:
Hair doesn't work in the cycles renderer. To get it to render you'll have to convert it to a real mesh object.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 8:14 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Keď ich ale zkonvertujem na mesh tak nieje nič vidieť aj tak. Chápem to teda dobre,že mám mesh extrdudovať ešte?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 8:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Asi jo, já chtěl taky udělat trávu pomocí hair particles a nešlo mi to. Snad nám k tomu řekne někdo jiný něco chytřejšího :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 8:53 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
:-).
Mám ešte jeden problém. Ak zaškrtnem v render layers aj NORMAL. Tj aby som v composite node videl v node aj NORMAL výstup tak to tam nieje. Neviete niekto pomôcť čo s tým? Je to bug, či nie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 11:24 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Mě to funguje - viz příloha. Takže asi bug. Mám Blender 2.62


Přílohy:
Normal.jpg
Normal.jpg [ 26.14 KiB | Zobrazeno 3549 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 11:34 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Mám tiež 2.62 pretože dom začal experimentovať s Cycles. A keď zaškrtnem NORMAL tak mi to tam proste nevyskočí ako tebe a nemám odkiaľ ťahať spojnicu k ďalšiemu nodu... :-( Skúsim ešte na inom compe ale je to divné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 11:36 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Jo a s tim premultiplied jsem to uplně nepochopil. Premultiply je přeci proces, kdy násobíš alpha kanál a ostatní kanály, tedy potřebuješ renderovat průhledné pozadí a to cycles automaticky pronásobí. Pokud ne, tak není přeci problém to udělat v nodech.
Nebo jsem to špatně pochopil?
Marek


Přílohy:
Premul.jpg
Premul.jpg [ 26.75 KiB | Zobrazeno 3549 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 11:41 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Premultiplied používam z jedného dôvodu. Ak používam Environmentálnu mapu ako svetlo alebo reflexie ale zároveň ju nechcem vidieť v exporte v pozadí...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 11:43 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Ale když zaškrtneš to transparent v záložce film, tak to pozadí nevidíš, ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 11:49 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Neviem. To som ešte v Cycles neskúšal. Robím v ňom 3 dni. :-) Každopádne v internale mi práve pomohol ten premultiplied. Dokonca mi to niekto poradil tu na fóre.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 11:50 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
...a proste funguje to i v Cycles. Akurát to musíš nastaviť najprv v internale a až tak sa prepnúť do Cycles.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CYCLES HAIR
PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2012 2:04 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Ahoj.
Hair částice jsem v Cycles nafintil tak že jsem vytvořil standardní částicový systém, ten převedl na Mesh, potom Mesh na křivku, u křivky nastavil vytažení a počet segmentů a potom zpět na Mesh. Postup nepříliš efektivní, ale pro nějaké případy může být použitelný.

Viditelnost enviromentální mapy v pohledu kamery se dá nastavit v nodech ... tam se použije Camera Ray pro namixování tvé textury okolí s materiálem "ničeho" a výsledek je, že z pohledu kamery není vidět textura ... ale jak jsem vyrozuměl, tak už jsi to vyřešil.

K viditelnosti výstupu nodů (položka Normal) bych jen vyzkoušel klávesovou zkratku Ctrl + H. Tahle zkratka skryje nebo zviditelní nepoužité výstupy nodů.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz