Při renderování země se mi v renderu ukazují pruhy, jakoby špatná kvalita stínování. materiál je lambert, obyčejný obrázek, Ambient:0, Emit:0.5, Intensity:1, Specular:0 světlo Sun, Energy:1.3, Ray Shadows. Když zvětším počet Samples, nic se neděje, render vypadá pořád stejně s 0 i 16ti samply.
přikládám ukázku, + ukázku se zvýšeným kontrastem pro větší viditelnost
renderuju do .TGA, potřebuju výstup v max kvalitě ideálně 24bit barvy. Tuhle nedokonalost si nemůžu dovolit. Máte někdo nápad, čím by to mohlo být? Jak bych měl blender nastavit?
díky moc,
Přílohy: |
Poznámka: render s pruhy na stáínování země
01.jpg [ 29.69 KiB | Zobrazeno 1249 krát ]
|
Poznámka: +se zvýšeným kontrastem pro větší názornost
01_kontrast.jpg [ 65.08 KiB | Zobrazeno 1249 krát ]
|
|