Jergon píše:
UV jedině from view. Normální UV to rozloží tak příšerně a naseká tam tolik hovadin, že je to nepoužitelné. Teda aspoň v 2.49ce, o novějších verzích přehled nemám...
toto proste nemozes povedat ze je to nepouzitelne,to proste nemozes mysliet vazne
,
UV unwrap: neni podla mna lahke a ani ja ho nezvladam na 1ničku ale rozhodne neni nepouzitelne, mozno ked s nim nevies narabat tak ti to vyhadzje blbosti, Klasicke unwrapovanie je neodmyslitelne hlavne pre organiku a oblejsie veci, ako napr tváre a časti tiiel. Asi najprofesionalnejsie
ProjectFrom view dobre na ploché veci (obrazy, plagáty)
Reset :dobre na veci na ktorych chces mat na vsetkych faceoch rovnaku texturu, dobre na UV unwrape kocky mozno
Clcik project from face: natahanie seamless textury pomocou "oka" teda nejde o nic presné, dobré je to pre zem, a podobne veci so seamless texturami
Follow active quads: dobre na dlhe rovne veci s nemennou sirkou (cesty, rozne pasy, atd)
Lightmap UV pack - lenna rýchle unwrapovanie, neni moc vyuzitia, len testovanie (zanechava strasne vela švov na modeli pri BGE to robi neplechu ze vidno okraje kazdeho faceu) Asi najneprofesialnejsie
Smart Projections:na hranate objekty (casti zbraní)
(Cube projection, Sphere/Cylinder, na tie som moc vyuzitia nenasiel, mozno su na iste veci dobre, neviem)