Právě je ned lis 24, 2024 10:35 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Trpytivy lesk
PříspěvekNapsal: stř říj 19, 2011 4:53 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Aby zlato vyzeralo ako zlato, musi sa lesknut,resp odrazat od seba okolie .Bud mas okolie a nastavis tomu objektu zlty mirror tak na 80% alebo namapujes na world/prip objekt HDRi mapu,ktora bude emulovat prostredie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trpytivy lesk
PříspěvekNapsal: stř říj 19, 2011 5:52 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
V 2.49b je to v nastaveniach materiálu - Záložka Mirror transp/Ray Mirror, zapni a RayMirror nastav na zbruha 0.5-0.8 (?)...toje uplny zakladodrazov,ale musis mat nejaku scenu naokolo,inac to nebude vyzerat realne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trpytivy lesk
PříspěvekNapsal: stř říj 19, 2011 9:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Zkoušel jsi tohle?
http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/102
http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/103
http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/127
(stačí se trochu porozhlédnout po tomhle webu a najdeš to :emo05: )
Je to si ce pro 2.49, ale v 2.5(nebo teď už 2.6) je to v podstatě to samé (až na to že to vypadá trochu jinak, všecko v záložce Material). S nasvícením ti asi moc neporadím, sám to dělám tak od oka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trpytivy lesk
PříspěvekNapsal: pát říj 21, 2011 11:01 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 08, 2010 7:53 am
Příspěvky: 49
nazdar,
zkus se podivat na http://www.youtube.com/watch?v=RKj_Rc8UA7E


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trpytivy lesk
PříspěvekNapsal: sob říj 22, 2011 11:52 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Zacina se to uz podobat. zda se, ze jsi pouzil HDRi mapu. Jeste by neskodilo trochu zvysit reflektivitu (ray mirror) - pro hodne nalestene zlato je to ve skutecnosti skoro 100%. A take zmenit barvu odazeneho svetla z vychozi bile na lehce zlutou. Zlato ma (na rozdil od stribra ci chromu) take svoji vlastni barvu, ktera ovlivnuje jak budou vypadat odrazy a odlesky. Barva odlesku je v zalozce Specular a barve odrazu v zalozce mirror, v dropdownu FadeTo vyber hodnotu Material. To by melo pomoci odstranit tu mlecnovitost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trpytivy lesk
PříspěvekNapsal: ned říj 23, 2011 11:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Ještě bych dodal, nezapomeň si nastavit nažloutlou barvu u lesku i u zrcadlení (druhý i třetí výběr dole v nastavování barvy objektů) a zapnout tangentní stínování, které vytváří efekt naleštěnosti (tlačítko Tangent v panelu Shaders).
Animace už video je, v tom smyslu, že si ji hned po vyrenderování můžeš pustit v běžných přehrávačích a je samozřejmě i uložená. Pro začátek je nejlepší formát FFMPeg - není nejkvalitnější, ale hraje na všem...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz